Toon posts:

[Auto Radio] Geen Geluid!!

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe auto radio + boxen gekocht (2 boxen nog maar)

na alles aangesloten te hebben (juiste kleur op juiste kleur) werkt het geluid niet.. geen ruis helemaal niets.. alsof die gewoon geen signaal krijgt..

nu weet ik niet of het aan mij ligt of aan de radio cq boxen..

het is een pioneer DEH-2460R met 120Watt Pioneer boxen (2 stuks)

kan iemand mij helpen? of is dat ding gewoon kapot?

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
Is het niet de bedoeling dat je er een versterker tussen doet. Met andere woorden, is er een versterker in je radio?

Verwijderd

Ben nog nooit een radio tegengekomen waar geen versterkertje inzit hoor!
Ben je 100% zeker dat alles ok is aangesloten? Heb je de iso-connectors (correct) gebruik? Gaat je radio aan? Staat je volume op een hoorbaar niveau?

Verwijderd

Ga er maar vanuit dat je iets niet goed hebt aangesloten, ds haal alles eens los en sluit het opnieuw aan. Lijkt me sterk dat allebei de speakers kapot zijn. Als hij het nog niet doet nadat je hem opnieuw hebt aangesloten, dan zal waarschijnlijk de HU kapot zijn.

@Trommellvlies, er bestaan dure HU's waar geen interne versterker in zit.

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 07:10

casemodder

--->

de speakers kun je iig testen met een batterijtje van 1.5 volt je moet hem horen poppen als ze nog goed zijn.

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:46
Gaat de radio wel gewoon aan? Zoja kortsluiting, check de connectors van de speakers als die nergens tegen aan komen.

BlaBlaBla

Verwijderd

Topicstarter
Radio ging wel aan.. en alles was goed aangesloten..
ben met de radio terug gegaan en heb een nieuwe gekregen. deze werkte wel in 1x. dus de andere was defect..

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Wat voor auto VW toevallig?

Ik handleiding staat dat je dan volgens mij geel en rood moet omzetten bij je radio. Staat er nog iets speciaals in je manual over aansluiten?

lama...stuk dus...

[ Voor 6% gewijzigd door M.I.G. op 04-09-2003 10:35 ]

Pagina: 1