Toon posts:

Wacom drukgevoeligheid probleem in Photoshop.

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er last van dat de druk gevoeligheid van me wacom Artpad 2 serieel tablet af en toe niet werkt in Photoschop :'(.
Nu wilt de drukgevoeligheid het helemaal niet meer doen in Photoschop :(.

In de config scherm (zie hier onder) doet de drukgevoeligheid het wel in dat tekenvlak. Dus dat zit wel goed.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/rewinddigimon/Tablet.jpg
Ik gebruik driverversie 4.76. (Ik ga onder tussen wel op zoek naar een andere driverversie.)

In Photoschop kan ik nergens een congigratiescherm vinden voor me tablet :?, of heeft die gewoon geen config scherm voor je tablet ?

Verwijderd

Topicstarter
Heb driver versie 4.75 geinstaleerd, maar heb nu nog steeds last van het zelfde probleem :(.

Verwijderd

Topicstarter
Na het terug zetten van me ghostje werkt die wel goed, maat heeft photoschop echt geen config scherm voor je tablet ?

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Ik weet niet of dit je gaat helpen maar in Photoshop 7 kan je instellen hoe de brush op je pen moet reageren. (Ik heb zelf geen tablet dus ik heb dit niet geteset)

Als je een brush hebt geselecteerd zie je rechts boven 2 tabblads (File brwoser en Brushes). Als je op brushes klikt opent er een scherm met de brush properties.

Bij het menutje "Other Dynamics" kan je Controle door "Pen Pressure" of "Pen Tilt" instellen.

Ik hoop dat dit je helpt.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, dat zocht ik nou.
Nou is het wel weer ff afwachten waneer die het niet doet, dan kan ik controleren of dit het was. (Ik denk dat het nu wel is opgelost :).)