Hoe kan ik er voor zorgen dat een client die inlogt op een server (domein) automatisch die zijn host settings overneemt?
greetz
The Saint
greetz
The Saint
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Welke settings bedoel je? Of wil je de hosts-file kopieren?Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 16:41:
Hoe kan ik er voor zorgen dat een client die inlogt op een server (domein) automatisch die zijn host settings overneemt?
Mee eens!Brahiewahiewa schreef op 03 September 2003 @ 16:43:
Wel eens van DNS gehoord?
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
buit is binnen sukkel
als dat Win2K of 2K3 is, heb je reeds een dns server.een client die inlogt op een server (domein)
You don't need eyes to see, you need vision
En dat kan dus door simpelweg de hostfile bij het inloggen te kopieren.Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 09:25:
Ik heb een w2000 (domain)server waarop ik met IIs een website heb draaien. Ik heb in m'n host file het ip adres aan een naam gekoppeld. Dit werkt perfect op de server. Maar vanop de client pc kan ik enkel via het ip adres de site zien. Ik zou dus willen dat elke client die aanlogt, die extra regel krijgt van de hostfile van de server, of is er een andere manier.
Dit topic is gesloten.
![]()