Toon posts:

Is er een merk dat USB wireless uitbrengt 54G?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Weet iemand of er usb wireless kaartjes zijn van 54G (acces point is linksys 54 G)
Heb heel wat winkels en sites gehad maar meeste zeggen dat het er NOG niet is - wanneer dan wel?
PCMCIA slot op laptop is volgens mij kapot vandaar USB wireless nodig - met oude kaartje PCMCIA belkin 54g crashde de laptop steeds na korte tijd als ik op inet of netwerk zat, heb getest met andere kaartjes en andere windows versies (nu winxp pro erop, winxp home, win2k pro, win98, win ME geprobeerd) en bleef crashen - meeste denken dat PC slot kapot is (zou wel alles verklaren)

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 22:57

Sebastiaan

....

tja, een 54mbit wireless over usb1.1 dat maximaal 12mbit aankan lijkt me ook nogal nutteloos, dus niet echt verrassend dat het niet op de markt is. Als/wanneer het uitkomt zal het wel alleen voor usb2.0 zijn, wat dan misschien weer niet op je laptop zit.
Als je pcmcia slot echt kapot is zul je waarschijnlijk toch naar een standaard 11mbit wireless usb adaptertje moeten kijken

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Gebruik de search, ik heb net 2 dagen geleden in een topic gereageerd met exact hetzelfde onderwerp....

Zoiezo mag je wel de search gebruiken hoor.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Icey schreef op 03 September 2003 @ 18:02:
Gebruik de search, ik heb net 2 dagen geleden in een topic gereageerd met exact hetzelfde onderwerp....
Als je dan meteen de link ernaar geeft, maakt het je post nog nuttig ook ;)

Wireless USB 54Mbit??

edit:
offtopic:
Icey: mja, dat is meer een taak voor de modjes lijkt mij ;)
Het kan namelijk ook zo zijn dat er de verkeerde keywords gebruikt zijn, dus geef dan op zijn minst een linkje naar wat search results, of post gewoon niet :)

[ Voor 27% gewijzigd door Erkens op 03-09-2003 18:32 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Erkens schreef op 03 September 2003 @ 18:11:
[...]

Als je dan meteen de link ernaar geeft, maakt het je post nog nuttig ook ;)

Wireless USB 54Mbit??
offtopic:
het was een subtiele hint zodat de TS eens uit kon vinden hoe de search nou eigenlijk werkt... maar ik had het topic wel gemeld, dus wat dat betreft ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Icey op 03-09-2003 18:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
USB 2.0 ja.. anders zou ik het niet vragen he :S
Pagina: 1