Verwijderd
Tsja,
Als de servers waarop de content staat, ook langzaam zijn (i-net verbinding) is het toch hartstikke logisch?
Als de servers waarop de content staat, ook langzaam zijn (i-net verbinding) is het toch hartstikke logisch?
Je wilt je Chello omzeilen zodat je sneller kan downloaden 
Gaat niet lukken hier op GoT
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Nee dat bedoelt ie niet, je hoeft vast chello niet te omzeilen om sneller dan 6kb/sec te gaanGGS_VR6 schreef op 03 September 2003 @ 15:59:
Je wilt je Chello omzeilen zodat je sneller kan downloaden
Maar die lage snelheid komt waarschijnlijk gewoon door de servers waarmee je connect. Bij mij komen ze ook nooit zo hoog uit in SOF.
Was bij CS ook altijd naar mijn weten, dat het zo traag als dikke stront door een trechter gaat.
volgens mij cappen ze de snelheid, want anders zit iedereen die custom maps te leechen met xxx aantal kb/sec, en dan lagged de rest dus nogal
volgens mij cappen ze de snelheid, want anders zit iedereen die custom maps te leechen met xxx aantal kb/sec, en dan lagged de rest dus nogal
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Simpel: er moet een limiet getrokken worden zodat de verbinding niet volledig leeg gezogen wordt door één speler.
Als je een server hebt met 128 KB/s up en het is een 16 man server en er downloaden 2 mensen met 64 KB/s dan gaat dat ten eerste laggen als de pest, kunnen anderen niet meer zo snel downloaden en kan je dus gewoonweg niks meer.
Servers hebben natuurlijk geen 128 KB/s up, maar er wordt vaak op één (10/100 Mbit) verbinding meerdere servers gehost. Als jij alles capped op 6 KB/s kan je zo ook natuurlijk veel meer servers erop kwijt.
Vrijwel elk spel heeft genoeg aan constant 6 KB/s, alleen bij het downloaden van maps willen mensen meer, maar om alleen te spelen is meer niet nodig, dus waarom zou je meer geven?
Als je een server hebt met 128 KB/s up en het is een 16 man server en er downloaden 2 mensen met 64 KB/s dan gaat dat ten eerste laggen als de pest, kunnen anderen niet meer zo snel downloaden en kan je dus gewoonweg niks meer.
Servers hebben natuurlijk geen 128 KB/s up, maar er wordt vaak op één (10/100 Mbit) verbinding meerdere servers gehost. Als jij alles capped op 6 KB/s kan je zo ook natuurlijk veel meer servers erop kwijt.
Vrijwel elk spel heeft genoeg aan constant 6 KB/s, alleen bij het downloaden van maps willen mensen meer, maar om alleen te spelen is meer niet nodig, dus waarom zou je meer geven?
[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 03-09-2003 16:34 ]
The devil is in the details.
nou dat weet ik zonet nog niet..
ik speel vaak unreal tournament, maar daar gaat het dlén erg snel..soms moet je wel 10mb dlén en dat gaat in een paar minuten...
ja breedband is het dan niet meer, als het met 6 kb/sec. gaat..
ik speel vaak unreal tournament, maar daar gaat het dlén erg snel..soms moet je wel 10mb dlén en dat gaat in een paar minuten...
dat zeg ikMaRc0 schreef op 03 September 2003 @ 16:29:
Simpel: er moet een limiet getrokken worden zodat de verbinding niet volledig leeg gezogen wordt door één speler.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Is ook afhankelijk van de serversettings..dynax schreef op 03 september 2003 @ 17:14:
🌞🍃
Ik zeg ook niet dat het met alle spellen gebeurt. En het ligt natuurlijk ook aan de server zelf. Als die gewoon z'n volledige bandbreedte voor 1 á 2 servers beschikbaar heeft hoeft daar geen limiet op, of in iedergeval niet zo'n laag limiet.dynax schreef op 03 September 2003 @ 17:14:
The devil is in the details.
het lijkt wel of er in het spel een limit zit, omdat alle servers langzaam zijn....
Pagina: 1