Ik werk al geruime tijd met een website waar een '-' in de domeinnaam staat. Nou blijkt dat de cookies niet goed werken bij IE5.5 en IE6. Als ik op ip-nummer werk, of in de hosts-file een domein zonder - erin toevoeg op het ip en dat domein dan gebruik gaat het wel goed.
Het gaat hier overigens om het lezen van het koekje. Schrijf ik met
Response.Write(variabelenaam) = 'waarde1'.
dan staat er in het .txt-bestand keurig 'waarde1'. Lees ik dit uit, dan lees ik 'waarde1'. Schrijf ik vervolgens 'waarde2' erin, dan krijg ik bij het lezen altijd weer 'waarde1' terug.
Ik snap er niks meer van. Volgens de kb van ms is de hyphen juist geen probleemgeval en zou het gewoon moeten werken.
Iemand anders dit effect wel eens meegemaakt? Ik heb wel lopen zoekn, maar zoeken op een '-' is nou niet echt makkelijk...
Het gaat hier overigens om het lezen van het koekje. Schrijf ik met
Response.Write(variabelenaam) = 'waarde1'.
dan staat er in het .txt-bestand keurig 'waarde1'. Lees ik dit uit, dan lees ik 'waarde1'. Schrijf ik vervolgens 'waarde2' erin, dan krijg ik bij het lezen altijd weer 'waarde1' terug.
Ik snap er niks meer van. Volgens de kb van ms is de hyphen juist geen probleemgeval en zou het gewoon moeten werken.
Iemand anders dit effect wel eens meegemaakt? Ik heb wel lopen zoekn, maar zoeken op een '-' is nou niet echt makkelijk...