FlashFXP 1.4 op desktop maar toch "weg"

Pagina: 1
Acties:

• Wizzing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-02 10:53
Beste mensen,

Ik heb een beetje een vaag probleem: Als ik mijn flashfxp opstart verschijnt deze niet op mijn scherm (wel op mijn taskbar). Minimizen en restoren kan wel. Ik kan verder met F6 wel gewoon in de preferences komen e.d.... maar het normale programma kan ik niet zien. Weet iemand hier misschien een oplossing voor??? (begrijpen jullie het nog?)
Eerst had ik dit probleem nooit, en weet ook niet hoe ik dit voorelkaar gekregen heb. Ik heb al meerdere versies geprobeert, maar hij blijft zich maar verstoppen ;)

Alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staat hij niet gewoon buiten het scherm ergens?
probeer eens de reso wat hoger te zeten (wil soms wel eens helpen) of rechtsklik op de taskbar waar het ding staat van flashfxp en kies voor move. Beweeg dan met de pijltjes en daarna met muis. hij moet dan vast wel ergens tevoorschijn komen.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Terw_Dan schreef op 03 September 2003 @ 14:43:
Staat hij niet gewoon buiten het scherm ergens?
probeer eens de reso wat hoger te zeten (wil soms wel eens helpen) of rechtsklik op de taskbar waar het ding staat van flashfxp en kies voor move. Beweeg dan met de pijltjes en daarna met muis. hij moet dan vast wel ergens tevoorschijn komen.
Of makkelijker: houdt ctrl in en selecteer met de linkermuisknop twee schermen (bijvoorbeeld met een verkenner erbij) en doe dan rechtermuisknop op een van de twee en Cascade (of natuurlijk Tile) :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Wizzing
resolutie hoger geprobeert.. zie nog steeds niets :(
Dat laatste geprobeert maar lukt niet (snap het ook niet 100% maar gedaan wat je zei).
Bedankt voor jullie hulp maar kom er nog steeds niet uit. Misschien nog andere hints?
Ik kom ook met de muis niet "buiten het scherm"... heb momenteel geen multimonitor functie aan. Volgens mij staat hij niet buiten het scherm

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Cascade zet alle geselecteerde windows deels over elkaar, tile naast elkaar.
Als cascade niet helpt ben ik bang dat het scherm helemaal niet buiten het beeld staat (vergelijk het met wat er gebeurd als je twee verkenners zo behandeld, zelfs als ze buiten beeld staan) maar "gewoon" niet bestaat als zichtbaar scherm. Vaag dus maar dat wist je al :+

Is er niets over te vinden op de website van de makers? (Of bijv. een setting in het programma?) Ik gebruik de concurent en ken het dus niet zo heel goed :P

Van ellende kan je uninstallen en alle instellingen (zoals de registersleutels) verwijderen voor het geval het daar in zat. Installeer het dan in een andere directory en Windows zou ook geen vensterlokaties mogen bewaren (anders als het goed is ook niet maar dat weet ik niet zeker).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Wizzing
een simpele oplossing is er dus blijkbaar niet.

Na de uninstal zaten er inderdaad nog bestanden in de directory. Deze heb ik ook verwijdert (kreeg wel een melding dat bepaalde dingen mogelijk niet meer zouden functioneren.. zal dus wel met registry te maken hebben).
Verder heb ik het programma weer in een andere directory geinstalleerd en nu werkt ie weer prima

Bedankt

P.s. op de site van de makers kon ik hier niets over vinden
Pagina: 1