Geen films bij TV-out

Pagina: 1
Acties:

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-06 06:12
Ik heb een GF MX 44 tv-out video kaart, maar ik krijg ineens geen films meer op mijn TV, als ik DIVX afspeel dan blijft alles zwart waar de film moet staan. Het lukt wel met video overlay,maar dan heb ik geen ondertiteling. Ik dacht eerst dat het door de nieuwe driver kwam, maar nadat ik de oude er weer op heb gezet bleef het bij de film zwart.

[Vreemd] Als ik mijn tv als primair beeldscherm instel dan krijg ik wel video+ondertiteling, en op mijn normale beeldscherm de film.

Gebruik nu de weer 43.45 waar alles het eerder wel deed, maar nu dus niet meer.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Ik heb het zelfde probleem met een GeForce MX 400, van allerlei drivers geprobeert maar nix hielp, wat voor TV heb je? (* Wussie @ een of ander Nokia/ITT ding :))

• Limbids
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:27
Jullie gebruiken de "Clone" mode neem ik aan???
In deze mode geeft hij inderdaad alleen beeld weer op de primaire adapter / primair scherm.
Dus als je de TV als primair scherm instelt dan moet het lukken (zoals je al zei).
Je kunt bij verschillende players wel instellen dat de ondertitels op de overlay afgebeeld moeten worden (BSplayer dacht ik)

Als je geen "clone" mode gebruikt maar alleen maar op TV afspeelt dan heb je bovenstaande probleem helemaal niet.

Limbids

Verwijderd

download
direct vob sub
of
ffdshow

Verwijderd

moet je overlay bij nvidia setting ff goed doen, staat ook in de faq stukje over

• clownmasson
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07-2023

clownmasson

da Second war in Heaven

idd :) Geen gekloot met ffdshow of direct vob sub, gewoon overlay settings goed zetten. Een goede player zoals BsPlayer doet het zelfs voor je!
Pagina: 1