Toon posts:

Lite on brander 52 x werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
help ik heb hier een lite on branden 52 speed in een 166 mhz computer deze werkt niet als ik de chipset drivers installeer nu zou je zeggen installeer de chipset drivers dan niet....maar dan werkt de USB niet

heb geprobeert

Nero 5 en 6
Easy creator 4 en 5

hij blijft hangen op de fout Scannen van IDE/SCSI bus daarna loopt nero vast
easy creator zegt dat er geen drives worden ondersteunt

terwijl ik met deze computer wel op de drive kan komen heeft iemand hier een patch voor

p.s. gebruik windows 98 se

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

zowel easy cd creator en nero hebben patches op hun site staan die heel veel problemen oplossen. neem daar ns een kijkje.

Verwijderd

Topicstarter
MarkyB geef es een linkje dan ik heb al gezocht hoor

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Verwijderd

Topicstarter
nou ja werkt dus allemaal niet

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Over wat voor chipset heb je het?
En kun je niet als oplossing wel de chipset-drivers installeren, maar niet de ide-drivers?
(een niet erg nette oplossing, maar misschien in dit geval wel functioneel ;)

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wel telkens een schone install als je of Nero of ECDC installeerd? Niet doorelkaar.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:59

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als het een computer is met een 166mhz processor (en ik neem dus aan, niet processorbus) is er kans dat je chipset helemaal geen DMA transfers ondersteunt via de IDE-bus. En die heeft die Lite-On brander wel degelijk nodig ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 01:13
Gaat dat nog een beetje dan een 52x brander op een p166. Vraag me af op welke snelheid je max kan branden :O

Maar om op je vraag te antwoorden. Als de update van Roxio niet werkt heb je idd kans dat het aan de ontbrekende dma ondersteuning ligt. Wat je nog kan proberen is de firmware te updaten. Zal niet de eerste lite-on wezen die niet juist wil werken zonder een firmware update.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Pagina: 1