Ik wil of Visual C# ($109) of Visual Studio .Net ($1049) gaan gebruiken om mijn projecten in te gaan programmeren. Ik vroeg mij alleen af of je genoeg aan alleen Visual C# hebt. In Visual C# zit gewoon de prachtige IDE die ook in Visual Studio .Net zit, dus wat dat betreft zit het goed. Op http://msdn.microsoft.com/vcsharp/howtobuy/choosing.aspx had ik een vergelijk gevonden tussen Visual C# (Standard) en Visual Studio (Professional).
Een aantal verschillen is mij niet helemaal duidelijk:
Mijn vraag is dus eigenlijk of Visual C# geschikt is om serieuze webapplicaties mee te maken zonder dat ik last heb van allerlei beperkingen.
En nog een klein vraagje: kan ik zo'n pakket gewoon in de winkel kopen of moet ik dat bestellen?
Een aantal verschillen is mij niet helemaal duidelijk:
Ik neem aan dat ze hier mee het programmeren op mobile devices bedoelen?Build device-based applications and solutions.
Wat bedoelen ze hier mee?Build, debug, and deploy powerful server software.
Nog zo een vage term, of hebben ze het over Visio?Visually author powerful data-driven software.
Mijn vraag is dus eigenlijk of Visual C# geschikt is om serieuze webapplicaties mee te maken zonder dat ik last heb van allerlei beperkingen.
En nog een klein vraagje: kan ik zo'n pakket gewoon in de winkel kopen of moet ik dat bestellen?
[ Voor 5% gewijzigd door zoepercavia op 03-09-2003 13:05 ]
Panacea.NL als je geinteresserd bent in IT en Geneeskunde!