Toon posts:

Vraagje over Headset icm Teamspeak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dringend een nieuwe headset nodig, en ik wou dus de logitech Premium Stereo USB Headset 30 kopen
ff een linkje :

http://www.logitech.com/i...ountryid=22&languageid=13

die eerste dus

maar nu is mijn vraag, werkt een USB headset gewoon met teamspeak, of zelfs zoals een gewone headset die je op line-out en mic-in zet?

Verwijderd

Topicstarter
Ff vlug een kickje
ik weet dat dit niet de bedoeling is, maar ik heb het ding redelijk dringend nodig, en wil geen miskoop doen

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:28
als hij het in windows doet.. doet hij het ook in teamspeak.. wat teamspeak namelijk doet is puur geluid opnemen van een bepaalde geluidsbron.. en dat kan microfoon zijn maar net zo goed winamp

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Topicstarter
ok, dan ga ik dat ding straks kopen
als ut niet werkt krijg je mij achter je aan, Da Monkey ;) :p

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Enig idee of dat ding ook bij de Mediamarkt te koop is, lijkt me fijn, gezien de actie die ze op het moment hebben voor studenten :)

• Tijmen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 07:58
Hmm heb toch mindere shit gelezen over logitech.
Ik zou eerder voor een goede plantronics gaan!

Ik zou zeggen.. Zoek even wat reviews op.
Want niet elke headset geeft waar voor z'n prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ding gisteren dus gekocht, en ik kan niks anders zeggen dan dat ik het een perfecte headset vind.

Het is wat gewoon worden als je een gewone hoofdtelefoon gewoon bent, maar eens je het gewoon bent is het echt een zalig ding, en het levert ook een heel goede kwaliteit imo

hij is wel wat minder om muziek mee te beluiseren, maar daarvoor gebruik ik dan wel mijn gewone hoofdtelefoon

al bij al een hele toppie headset :)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 21:43:
Ik heb het ding gisteren dus gekocht, en ik kan niks anders zeggen dan dat ik het een perfecte headset vind.

Het is wat gewoon worden als je een gewone hoofdtelefoon gewoon bent, maar eens je het gewoon bent is het echt een zalig ding, en het levert ook een heel goede kwaliteit imo

hij is wel wat minder om muziek mee te beluiseren, maar daarvoor gebruik ik dan wel mijn gewone hoofdtelefoon

al bij al een hele toppie headset :)
heb ik ff geluk :P

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1