Philips heeft aangekondigd begin 2004 met een hele rits nieuwe 'connected' produkten te komen. Ik begrijp uit de vooraankondiging (te bereiken via www.philips.nl), dat hier ook een soort net-connected home cinema systeem bijzit, de MC-6000i.
/Quote
Twee leden van de Philips Streamium-familie maken hun wereldwijde debuut op IFA: het MC-6000i home entertainmentsysteem en de SL400i Wireless Multimedia Receiver. Met beide apparaten kan de consument direct en draadloos video-, audio- en multimediacontent verzenden van internet, of van hun PC, om van te genieten in de huiskamer of waar dan ook in huis.
//Unqoute
Nu ben ik zelf aan het proberen een PC-based home cinema systeem op te zetten maar stuit hierbij op een drietal grote problemen:
- Geluidsproduktie
- Totaalprijs componenten loopt vlot op
- Software
Vooral fatsoenlijke software voor dit soort bakken blijkt moeilijk te zijn.
Nu heb ik mijn hoop gevestigd op die MX-6000i, maar heeft iemand hier al meer van gehoord? Ik kan via google of de Flipsen website geen nadere bijzonderheden vinden.
/Quote
Twee leden van de Philips Streamium-familie maken hun wereldwijde debuut op IFA: het MC-6000i home entertainmentsysteem en de SL400i Wireless Multimedia Receiver. Met beide apparaten kan de consument direct en draadloos video-, audio- en multimediacontent verzenden van internet, of van hun PC, om van te genieten in de huiskamer of waar dan ook in huis.
//Unqoute
Nu ben ik zelf aan het proberen een PC-based home cinema systeem op te zetten maar stuit hierbij op een drietal grote problemen:
- Geluidsproduktie
- Totaalprijs componenten loopt vlot op
- Software
Vooral fatsoenlijke software voor dit soort bakken blijkt moeilijk te zijn.
Nu heb ik mijn hoop gevestigd op die MX-6000i, maar heeft iemand hier al meer van gehoord? Ik kan via google of de Flipsen website geen nadere bijzonderheden vinden.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel