Toon posts:

[Veendam] 4,5 ton subsidie voor Golfbaan

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De Gemeente Veendam gaat 450.000 euro subsidie geven aan de plaatselijk
golfbaan om deze verder te kunnen uitbreiden. [Bron: RTVNoord]

Wat kun je daar als inwoner van de gemeente Veendam (30.000 inwoners) nu
aan doen ? Wordt van iedereen gevraagd te matigen met de uitgaven en dan
doet men zoiets. Zijn er geen nuttigere projecten waar men dit geld in kan steken,
dan in een golfbaan ? Het is volkomen nutteloos.

Zijn er meer mensen wiens gemeente dit soort absurde uitgaven doet, en wat
kun je daar als inwoner nu tegen doen ?

[mods: ps. topic hoort eigenlijk thuis in SG, maar daar kan ik em nog niet plaatsen]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 12:36 ]

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Als student rechten kan ik je melden: hier kun je niks tegen doen. Het besluit staat niet open voor bezwaar en via een kort geding maak je geen schijn van kans (je belang als belastingbetaler is nihil).

Gewoon andere partij stemmen, schreeuwen in de media e.d.

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Heeft idd overigens niks met W&L te maken.

• merlin_33
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08-2025
Ja ik heb een soortgelijke ervaring in mijn gemeente word een theater volledig gesubsidieerd. Alle tekorten worden aangevult een onlangs heeft de gmeente nog 2 miljoen euro verstrekt om uit te breiden. Het theater valt onder gemeente en bedragen worden daarom niet benoemd in het cultureel jaarverslag. het cultureel jongerenwerk moet het doen met een grijpstuivers en wordt geacht selfsupporting te zijn.

Dit heeft wel iets met W&L te maken als je bedenkt dat plaatselijke politici lijken te kiezen voor subsidies die meer aan hun levensbeschouwing en levensstandaard voldoen.

Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Helaas moet ik dit topic toch sluiten. Het is niet de bedoeling topics die in SG horen dus maar in W&L te plaatsen als je daar nog geen toegang toe hebt. Het is in ieder geval goed dat je dat zelf al doorhad. Het is op zich niet zo erg als er een topic open blijft in W&L dat in SG hoort, maar straks gaat iedereen dat doen en eist iedereen gelijke behandeling met betrekking tot zijn topics die eigenlijk in SG horen maar in W&L gepost horen :)

Dit topic is gesloten.