Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dubbele shop in Shopsurvey

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Topicstarter
Adata staat er 2 keer in, waar ik waarschijnlijk de dupe van word :(

Adata
Adata.nl

Ik zocht naar shops die de Plextor 708A verkopen, en zag dat Adata een van de (goedkopere shops) was die er nog een heleboel op voorraad had. Na bestelling kreeg ik in dit topic te horen dat ik maar beter even de shopsurvey kon bekijken. Dit had ik uiteraard gedaan, maar kreeg een lege lijst te zien. Na bij het overzicht gekeken te hebben kwam ik erachter dat Adata er maar liefst 2 keer in stond. Ik vraag me af hoe dit komt, want ik lees namelijk veel negatieve beoordelingen over deze shop. Ik had uiteraard niet besteld als ik dit vantevoren gelezen had!

Zouden jullie deze 2 kunnen "mergen" zodat andere mensen er niet ook intuinen?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ze zijn nu samengevoegd, maar op een of andere manier blijven sommige mensen er toch in slagen om de checks op naam en URL te omzeilen, en daardoor kan het dus voorkomen dat er shops twee keer in staan :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-10 03:58

we_are_borg

You will Comply

Misschien een idee om users geen rechten meer te geven om een shop aan te maken maar dit via een meldpunt te doen. Misschien dat je dan minder dubble shops krijgt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Topicstarter
we_are_borg schreef op 03 September 2003 @ 12:09:
Misschien een idee om users geen rechten meer te geven om een shop aan te maken maar dit via een meldpunt te doen. Misschien dat je dan minder dubble shops krijgt.
Lijkt mij een erg goed idee. Een soort van moderation queue bij het toevoegen.

[edit]
Mijn post in de survey mag trouwens wel getrashed worden.

En Adata staat er niet meer bij in het lijstje van de Plextor 708A:
pricewatch: Plextor PX-708A 8x (Retail)

Is het trouwens een usertje geweest die de shop heeft toegevoegd of de winkel zelf?

[ Voor 30% gewijzigd door Nibbles op 03-09-2003 12:16 ]

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Topicstarter
Is er een reden dat beide shops nu verwijderd zijn?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ja, ze wensen niet meer in de survey te staan, zie de posts vanaf [rml]Robin Vreuls in "[ SS] Meldingen"[/rml]

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Mmm wel ik vind Adata.nl maar rare winkel.
Heb er op 18 maart 2004, 2 TFT schermen besteld en betaald en heb nog steeds geen nieuws ontvangen van wanneer ik ze mag gaan halen.
Ze antwoorden zelfs niet meer op mijn mails omtrent status van de order?
Heeft er iemand daar een betere contact persoon ofzo?

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

Je ervaringen graag uitwisselen via de ShopSurvey van Adata (lees wel eerst even de ShS-voorwaarden door), niet via het forum. En je hoeft er al helemaal geen oud topic voor omhoog te schoppen ;).

[ Voor 17% gewijzigd door Steve op 16-06-2004 21:41 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ + slot
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.