Toon posts:

Ipaq H3970 met 256mb Storage Card van Dane-Elec

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een H3970 met een storage card van 256mb van Dane-Elec.

Probleem:

Ik heb een explorer op mijn pda staan (niet op mijn storage card), deze explorer ziet soms mijn storage card niet... Als ik mijn pda uitzet, storage card eruit doe, weer erin doe en pda weer aanzet, ziet hij wel weer de storage card....later niet meer??

Iemand oplossing?

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

en wat als je de storage kaart er tijdens het werken eruit trekt en weer erin doet?
en heb je al geprobeert die explorer opnieuw installeerd, of is het de explorer die er standaart op staat?

Verwijderd

Topicstarter
Ik durf die kaart er niet uit te trekken als die aanstaat, kan dat geen probleem zijn? Wat zou dit overigens kunnen oplossen dan?

En het is een andere explorer maar bij de standaard hetzelfde euvel...

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-02 20:15

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Als je ROM versie 2.10 hebt, dan deze update installeren:
http://h18007.www1.hp.com...AQ/us/download/18787.html

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

hmz ik heb/had een soort gelijk probleem. Ik heb ook een 256 mb SD kaart van dane-elec. Toen heb ik er een MMC ingedaan en geformateerd. Daarna SD kaartje terug en opeens ziet ie me SD kaartje niet meer? IK heb de kaart er wel 20 x in uit gedaan maar nog steeds niks. MMC geprobeerd, ziet ie ook niet meer.
Bovenstaande patch geinstalleerd maar heeft niet geholpen. HP gebeld en hij is gister opgehaald door UPS voor reparatie.
Waarschuwing, lees goed de instructies door voordat je die patch installeerd. Doe je het verkeerd of overhaast kon je er nog wel een spijt van krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ROM version 2.10.10 ENG...update??

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Patch is inderdaad niet zonder risico, meerdere mensen op www. pocketpc-club.nl hebben de instructies niet goed gevolgd en toen een dode Ipaq gekregen (gevalletje garantie).
Ik heb de echter de SD-update voor mijn 3950 (is een andere dan die voor de 3970) wel geinstalleerd omdat het de snelheidsproblemen met SD-kaarten oplost. Die problemen waren niet aanwezig bij ROM versie 2.00. Veel mensen hadden die geinstalleerd om toch een snel werkende TomTom routeplanner te hebben.

Als de update geinstalleerd is, moet hij bij de lijst van geinstalleerde applicaties staan. Als je Ipaq gloednieuw is, zou hij er reeds op kunnen staan. Update is echter van 4 aug 2003. Nog geen maand oud.....

Wat je ook nog kunt doen, is een plakbandje op de achterkant van de SD-kaart plakken zodat deze dan wat dikker wordt. Hierdoor maakt hij misschien beter contact.

Check ook even de fora op www.pocketpc-club.nl, daar staat heel veel info.

[ Voor 16% gewijzigd door ajhaverkamp op 03-09-2003 13:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, net update toch maar geinstalleerd, is goed gegaan, kijk nu bij geinstalleerde software, staat er : HP H3900 update BT.... Klopt dit??

In de read-me staat van update staat wel dat het over SD gaat....vaag....

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Ik heb mijn Ipaq niet bij de hand, gebruik hem alleen voor navigatie in de auto. Maar het moet een update zijn, waarbij bij de reboot van de Ipaq een melding tevoorschijn komt waarbij je niks mag/moet doen. En na afloop een warme reset ivm synchronisatie error die anders verschijnt.

Tekst klopt zie deze thread: http://www.pocketpc-club....2&perpage=15&pagenumber=3
"Wat er bij remove programs staat heet overigens "HP h3900 update BT"," meldt een andere 3970 gebruiker.

Nu maar hopen dat je problemen verholpen zijn. In ieder geval moet de SD-kaatr nu veel en veel sneller zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door ajhaverkamp op 03-09-2003 13:23 ]

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 13:08:
Hmmm, net update toch maar geinstalleerd, is goed gegaan, kijk nu bij geinstalleerde software, staat er : HP H3900 update BT.... Klopt dit??

In de read-me staat van update staat wel dat het over SD gaat....vaag....
het maakt niet uit wat er staat als hij het maar doet :)

doetie het nou wel goed dan?

Verwijderd

Topicstarter
TT2 is wel sneller heb ik gemerkt maar na mijn bestemming wilde ik nieuwe instellen (na 30 min.) toen kon ie de data folder weer niet vinden.... :(

Dus weer aan en uit en SD kaart in en eruit, toen deed ie het weer....Iemand anders een suggestie, behalve die met tape ;)

(edit) sluiten jullie TT2 af nadat jullie hem gebruikt hebben of zetten jullie Ipaq gewoon uit?? (edit)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 15:04 ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

zuch. die SD-kaartenslots van de Ipaqs zijn echt waardeloos. Vanaf de 38xx series hadden ze al problemen daarmee. Als je Ipaq ook maar even een trilinkje heeft, dan raakt ie de contact met de kaart kwijt en is de kaar niet meer te bereiken.

Je kan wel veilig de kaart in en uittrekken, dan werkt het meestal wel weer. Zelfs als een applicatie op dat moment met de kaart bezig is.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Ik sluit TT2 altijd af voordat ik mijn Ipaq uitzet. En over die trillinkjes: ik ben afgelopen weekend naar de geboortegrond van mijn VW Lupo 3L geweest (Wolfsburg) en tijdens die 2x520 km is mijn kaart niet losgetrild, ondanks de Duitse betonwegen. Tis wel een Transcend 256 MB, misschien is die iets dikker? (dus toch de plakbandtruuk gebruiken)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er ook geen last van tijdens het rijden of als ik ermee bezig ben ofzo, maar gewoon als ie uit heeft gestaan, alsof ie een time-out heeft...heel vaag....

Verwijderd

Probeer het met de plakband zou ik zeggen? kan nooit kwaad. Anders garantie? Ben je em 3 a 4 dagen kwijt

Verwijderd

Topicstarter
Hebben andere mensen al ervaring met plakband op een SD card plakken?
Pagina: 1