De belangrijkste vraag is, of je nog garantie hebt. Ik heb zelf vrij veel problemen gehad met een Compaq, maar die zijn ze elke keer netjes komen ophalen binnen de garantietermijn. Als je die mogelijkheid nog hebt, zou ik niet zelf gaan prutsen. Stel dat je geen garantie meer hebt, dan zou ik zelf eens verder kijken. (Als je een tweaker-onvriendelijke bak hebt, zou ik 'm dus ook op een non-tweakermanier behandelen.

)
Stel dat je zelf ermee aan de slag gaat, dan is de kans aanwezig dat je geheugen rot is. 'k Heb zelf exact datzelfde gehad enkele weken geleden, met diezelfde samenstelling van piepjes. Als je twee geheugenreepjes hebt, probeer dan eens op te starten met elk van beiden afzonderlijk, misschien dat je zo de rotte eruit kunt halen.
Ik kon via die link die je postte niet gewaar worden welk mobo, en dus welk bios er in je pc zit. (Al zag ik wel heel veel Asus-planken staan in dat lijstje, maar 'k weet niet of daar standaardbiossen in zitten) Misschien kun je uitzoeken welk bios je hebt. Als je dat namelijk weet, kun je soms vrij precies het probleem identificeren. (Tenzij je een Award bios hebt zoals ik... die geeft niet veel verschillende tonen, bij Award kom je niet veel verder dan: hardwareprobleem.)
edit:
OMG spuitelf komt ook nog even wat zeggen...

[/laat]
[
Voor 4% gewijzigd door
Superdeboer op 03-09-2003 11:57
. Reden: laaaat ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.