Toon posts:

Mp3 naar cassete voor in auto (carkit)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar koop je zo'n kit waar je via een cassetebandje je mp3speler kunt afspelen in de autoradio? Ik heb al gezocht op het forum, maar heb niks gevonden.

Bij kijkshop of halfords kan ik niks vinden. Bij welke winkels wel?

Alvast bedankt

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
mediamarkt

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een beetje goede car-hifi zaak moet zoiets wel hebben liggen. Alleen zul je er vaak een adapter bijkrijgen dan, die voor een bepaald type (meestal discman) geschikt is. Probeer eens een electronicazaak met een eigen technische dients, die ook lose onderdelen verkoopt. Dikke kans dat je daar wel wat vind. En anders een auto-accesoire-winkel

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op 03 September 2003 @ 11:26:
Een beetje goede car-hifi zaak moet zoiets wel hebben liggen. Alleen zul je er vaak een adapter bijkrijgen dan, die voor een bepaald type (meestal discman) geschikt is. Probeer eens een electronicazaak met een eigen technische dients, die ook lose onderdelen verkoopt. Dikke kans dat je daar wel wat vind. En anders een auto-accesoire-winkel
Misschien een domme vraag, maar waar is ie adapter dan voor, mijn mp3speler speelt 11 uur op 1 aaa'tje

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
als je een beetje nieuwe autoradio hebt (met aansturing voor cd wisselaar) dan heeft de autoradio achterop ook een line-in. die kun je beter gebruiken, veel betere kwaliteit. en geen gehannes met bandjes enzo.

blaupunkt (heb ik) heeft zelf een speciale stekker ervoor, maar een beetje tweakert kan em zo zelf maken. gewoon de pinout even opzoeken van je radio.

meestal zit de line-in boven de ISO stekkers, op een Mini-ISO stekker.

[ Voor 10% gewijzigd door BuG2FiX op 03-09-2003 14:21 ]