DVD+RW dood na mislukte brandpoging?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb 2 dvd+rw proberen te branden. Echter dit deed ik met een progje (pinnacle instant copy) die heel mijn dvd verneukte.

Nu heb ik inmiddels een ander progke gevonden die het wel doet. Echter mijn nec 1300a wijgert nu mijn 2 mislukte RW te wissen. Als ik de schijfjes erin doet ziet hij ze gewoonweg niet. In geen enkel programma. Ook niet met nero disc info.

Komt het er nu op neer dat ik gewoon 2 RW heb |:( verkloot of is er nog een manier om mijn dvd brander te dwingen om te gaan formateren?

P.S. De RW schijfjes zijn 100% compatible aangezien ik ze al veel vaker met mijn brander heb gebruikt!

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04
Rare shit....
Je kan natuurlijk de Dvd's terugsturen naar de fabrikant, maar ik vind het raar want mijn dvd rw doen het altijd nog wel, ook al zijn ze zwaar verkloot. Probeer ze is met nere incd te wissen daarmee werk ik altijd en dat programma heeft mij nog nooit in de steek gelaten :D

Michael

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Tjah dat zal denk ik niet werken aangezien mijn nec aan elke prog doorgeeft dat er geen disc in de lade zit.

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04
Dan denk ik dat er nog maar een optie op zit....
Gooi ze in de prullenbak en koop twee nieuwe dvdrw....

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit prob heeft een vriend van mij ook, alleen heeft hij al 6 dvd+rw verkloot (nashua)
ook hij brand met pinnacle instant copy .

dvd schijfjes zijn niet meer te wissen, en mijn brander "zegt" dat er geen schijf in de lade ligt.

dvd'tjes dus maar gewoon weggooien???

groet scoob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Sperminator schreef op 03 september 2003 @ 11:28:
Tjah dat zal denk ik niet werken aangezien mijn nec aan elke prog doorgeeft dat er geen disc in de lade zit.
Ja, ik heb er ook last van. Ook met een nec 1300A trouwens. Heb er ook nog geen oplossing voor gevonden. Iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op 14 december 2003 @ 19:03:
[...]

Ja, ik heb er ook last van. Ook met een nec 1300A trouwens. Heb er ook nog geen oplossing voor gevonden. Iemand anders wel?
Het wou mij nog wel eens lukken door nero klaar te zetten op full erease en dan t e bevestigen tijdens het dischtdoen van het laadje.

m.a.w. in sommige firmware kun je dus al erease commandos queuen voor het read/indentify commando gegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken dit probleem, 2x philips dvd+rw verneukt.
Beide keren met pinapple instant copy en een nec 1300 brander.
Gewone dvd-r of dvd+r's doen het wel perfect.

Het is denk ik die programma of combinatie, programma,brander,media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
Gooi ze nog niet weg .... ik heb het zelfde gehad waren ook niet meer te wissen 2 stuks ....ik heb deze bij een ander in een ander merk DVD brander opnieuw laten wissen en dat ging perfect.
Nu kan ik ze weer gewoon gebruiken hier.
Bij mij waren ze beschreven op een pioneer in samenwerking met bepaalde software ging het dus mis ik heb ze kunnen wissen op een BTC 1004

Grtx Keep it Cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 18:58:
dit prob heeft een vriend van mij ook, alleen heeft hij al 6 dvd+rw verkloot (nashua)
ook hij brand met pinnacle instant copy .

dvd schijfjes zijn niet meer te wissen, en mijn brander "zegt" dat er geen schijf in de lade ligt.

dvd'tjes dus maar gewoon weggooien???

groet scoob
Ik heb hetzelfde probleem nu met dezelfde brander en dezelfde schijfjes maar dan dvd-rw (nashua dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier idemdito....ook twee Philips DVD+RW....
Allemaal door Pinnacle...ik wilde het eens proberen, heb het geweten ook! Twee schijfjes kapot.....nergens leest hij ze maar. Ik gebruik overigens een Nec 1300.

De oplossing is dus ergens anders in een ander merk nogmaals proberen te wissen met Nero6?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:55
Ik heb iets soortgelijks gehad. Gebruik nu Alcohol 120% om te wissen.
Vink hierbij aan dat 'ie een corrupte TOC moet negeren, bij mij werkte dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djiedjee schreef op woensdag 17 maart 2004 @ 15:57:
Ik heb iets soortgelijks gehad. Gebruik nu Alcohol 120% om te wissen.
Vink hierbij aan dat 'ie een corrupte TOC moet negeren, bij mij werkte dit....
Geweldige tip dit. Ik had ook 3 dvdrw die het niet meer deden na wispogingen met nero. Hierna deden die dvdrw het niet meer met welk programma dan ook. Na te wissen met Alcohol 120% werken ze weer prima. Ik weet niet hoe vaak dit voorkomt maar dit is wel een antwoord wat in de Faq zou kunnen lijkt me.
Pagina: 1