Tabblad algemeen onder word sjablonen verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:40
Kan iemand mij vertellen hoe ik het tabblad algemeen onder word sjablonen kan verwijderen?

Ik maak gebruik van Office 2000 in Windows 2000

Als je in word bent, en vervolgens op bestand, en dan nieuw klikt zie je een tabblad algemeen staan en die wil ik graag verwijderd hebben.

[ Voor 52% gewijzigd door Ora et Labora op 03-09-2003 11:26 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!
Kan je me vertellen wat je precies bedoeld (waar - in de verkenner? Geef anders even een screenshot), welke Word versie, welke OS versie en wat je al hebt geprobeerd & gevonden bij bijv. microsoft.com? ;)

Ik zie dat je gloednieuw bent: zie dus ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Software Algemeen - Policy of lees een paar dozijn topics door om te zien hoe en wat de bedoeling is op GoT :)

(Trouwens zullen je dubbele topiocs op slot gaan: een topic per vraag is zat, zeker ook als je vraag eigenlijk veel te kort is en een vraag over Word hoort niet echt thuis in bijv. de hardwarefora ;) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ora et Labora
Bedankt!
Ik hoop dat de vraag nu wat duidelijker is?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ahzo, duidelijk ja :)

Het hele tabblad verwijderen kan denk ik niet zonder Word zelf ingrijpend aan te passen. Maar dat is puur een gok en geen weetje :P
Wel kan je natuurlijk alle templates behalve normal.dot verwijderen uit C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\Templates en andere lokaties die je hebt ingesteld in options -> file locations

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ora et Labora
Ook geprobeerd, de sjablonen zijn nu wel weg maar het tabblad algemeen blijft als enige nog aanwezig is de sjablonen van word.

Verwijderd

F_j_K Dat is mijn collega.... die naar het zelfde zoek 8)7 dus ik heb wel goed gezocht. :P heb zelfs microsoft om hulp gevraag daar stond ook niks. Heb me halve verkenner uit gepluisd en ik nog niet vinden......

Verwijderd

Weet niemand hoe we dat algemeen tabblad weg kunnen halen??????????

uh blijk baar niet :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 11:43 ]

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Zit hier dus met hetzelde probleem, heb de locatie van de profiles veranderd, en heb wel mn eigen sjablonen. Moet nu alleen nog af van dat tabblad algemeen.

Denk niet dat ik dat in word terug ga vinden. Zal dus ff reg doorspitten (volgende week :)). Als ik t weet post ik t hier wel weer. Tenzij iemand natuurlijk een oplossing heeft.

[/edit]
Niks in register gevonden. Als ik de locatie van sjablonen verander naar een niet bestaande map, dan maakt office zelf een map en sjabloon aan in dir "application data". Leeg document verwijst naar datzelfde sjabloon, dus blijkbaar zit dat ingebakken in dat bestand.

[ Voor 30% gewijzigd door googhum op 19-09-2003 15:51 ]

Verwijderd

Tnks, dus waarschijnlijk gewoon weg niet weg te halen.....

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik heb het in iedergeval niet weten te vinden. Als ik een map aanmaak met de naam algemeen komt deze er gewoon als tabblad naast te staan :S Kan ook nergens vinden om bijvoorbeeld een default tabblad aan te geven.
Pagina: 1