Ik heb een P3 800mhz Coppermine op 133mhz (eb). Nu wil ik deze gaan overklokken. Ik heb trouwens een Cuv4x mobo (asus). Mijn geheugen ondersteunt 2-3-2-5 max. Dus niet alles 2. Tot hoever kan ik deze cpu overklokken???
oh man
Had een 100 Mhz pIII 800 aangeschaft. Dit in verband met je geheugen. als je 133 Mhz geheugen had en een 100 Mhz PII 800 dan had je in elk geval geen rekening met je geheugen hoeven te houden. Ik heb een 800 Mhz PIII 800 op 1000 Mhz lopen. Dat is een FSB van 125. Dus nog laag onder mijn 133 Mhz geheugen. Ik zou tot 1064 Mhz kunnen zonder mijn geheugen over te cloaken.
Had een 100 Mhz pIII 800 aangeschaft. Dit in verband met je geheugen. als je 133 Mhz geheugen had en een 100 Mhz PII 800 dan had je in elk geval geen rekening met je geheugen hoeven te houden. Ik heb een 800 Mhz PIII 800 op 1000 Mhz lopen. Dat is een FSB van 125. Dus nog laag onder mijn 133 Mhz geheugen. Ik zou tot 1064 Mhz kunnen zonder mijn geheugen over te cloaken.
Uncomfortable silence can be so loud...
Verwijderd
Gewoon ff lekker proberen. Gooi de fsb wat omhoog en als ie vast gaat lopen even het voltage omhoog.
Je had beter een P3 700E kunnen hebben.
Die 800 wil soms wel leuk overgeklokt worden maar vaak ook niet.
Als je er niet uitkomt ken je ff de search gebruiken: %onderwerp%.
Kan je kijken wat andere ervan gemaakt hebben. Of check ff de cpu database van www.overclockers.com
Je had beter een P3 700E kunnen hebben.
Die 800 wil soms wel leuk overgeklokt worden maar vaak ook niet.
Als je er niet uitkomt ken je ff de search gebruiken: %onderwerp%.
Kan je kijken wat andere ervan gemaakt hebben. Of check ff de cpu database van www.overclockers.com