Ik ben op zoek naar een schakelaar/kastje dat het mogelijk maakt om meerdere 5.1 speakersets aantesluiten op 1 pc.
Het gaat om de volgende situatie. We hebben een Computerwinkel en hebben meerdere 5.1 sets op demo staan. Als we de klant de verschillen willen laten horen gaat dat nu gewoon niet.
dus hoe wil ik het nu:
1 pc --> verdeelkastje --> meerdere 5.1 speakersets
ik heb al gezocht en kwam het volgende tegen
6-WEGS STEREO LUIDSPREKER SCHAKELAAR

Extra zware uitvoering. Schakelt een versterker door naar 6 verschillende luidsprekersets. Maximaal vermogen 900 watt max. Geschikt voor luidsprekers met impedantie van 8 ohm of hoger. Met impedantiecorrectie en ingebouwde beveiliging tegen overbelasting. Ideaal voor gebruik in meerdere kamers. Aansluiting via klemterminals.
- Vermogen 150W per kanaal
- Frequentiebereik 20Hz - 20kHz.
- Kanaalscheiding -1kHz. 38dB nominaal
- Afmetingen 285x58x180mm
Maar dit is voor stereo, wie weet of dit ook voor 5.1 bestaat, of iemand andere suggesties?
Het gaat om de volgende situatie. We hebben een Computerwinkel en hebben meerdere 5.1 sets op demo staan. Als we de klant de verschillen willen laten horen gaat dat nu gewoon niet.
dus hoe wil ik het nu:
1 pc --> verdeelkastje --> meerdere 5.1 speakersets
ik heb al gezocht en kwam het volgende tegen
6-WEGS STEREO LUIDSPREKER SCHAKELAAR

Extra zware uitvoering. Schakelt een versterker door naar 6 verschillende luidsprekersets. Maximaal vermogen 900 watt max. Geschikt voor luidsprekers met impedantie van 8 ohm of hoger. Met impedantiecorrectie en ingebouwde beveiliging tegen overbelasting. Ideaal voor gebruik in meerdere kamers. Aansluiting via klemterminals.
- Vermogen 150W per kanaal
- Frequentiebereik 20Hz - 20kHz.
- Kanaalscheiding -1kHz. 38dB nominaal
- Afmetingen 285x58x180mm
Maar dit is voor stereo, wie weet of dit ook voor 5.1 bestaat, of iemand andere suggesties?
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.