IPAQ 2210: LET op! Dead/hot pixel garantie veranderd!!!

Pagina: 1
Acties:

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 06:52
Beste Tweakers,

Zoals sommige bezitters van de HP Ipaq 2210 al wel hebben gemerkt hebben deze PDA's vrij veel last van dead/hot pixels. Dus de mijne had er ook twee... :|
Na overleg met HP bleek toen (goede maand geleden) dat dit absoluut niet in de garantie bleek te vallen (vijf pixels was het minimum voor aanspraak op garantie)

Nu ben ik toevallig ook lid van het pocketpc-club forum en daar verscheen ineens een berichtje dat de policy gewijzigd was. Dus ik gelijk HP bellen en inderdaad, als je je factuur doormailt/faxt krijg je een brief terug waarmee je je Ipaq direct in de winkel om kunt wisselen voor een nieuwe!!!

Nu is het flauwe geintje hieraan echter dat HP hier TOTAAL NIETS over heeft bericht en dat dit alleen maar geldt als je binnen 30 dagen na aankoop hier aanspraak op maakt...

In mijn geval is het dus al langer dan 30 dagen, maar ik ga er toch gewoon aanspraak op maken en ervoor zorgen dat ik dit tóch krijg!

Let dus goed op en controleer je Ipaq gelijk op dode/hete pixels en neem ASAP contact op met HP!!!

Succes!

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative