ik snap het niet meer. In Groupshield kun je op onderwerp blocken, daar kun je gebruik maken van wildcards. Echter zie ik niet wat het verschil is met een * of een ? Hieronder een stukje uit de help.
het blocken van onderwerpen met deze wildcards is niet echt super te noemen. In 1 week zijn er al 8 (van de 100) verkeerd afgevangen.
Groupshield is laatste versie en draait op een Exchange 5.5 (op NT 4 SP6a).
Ben ik nou gek of maakt het geen bal uit welke wildcards je gebruikt. In de praktijk lijkt het er in ieder geval sterk op. Mogelijk andere ideeen om effectief bepaalde woorden in onderwerpen te filteren?
edit: modified code section
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| The subject line can include the following wildcards: * Wildcard Use this wildcard to detect an arbitrary number of arbitrary characters, or to detect no character. Example 1. *Mess* detects "what a mess" or "this message is infected" Example 2. *end detects West End, lend, can you send, end ? Wildcard Use this wildcard to detect one occurrence of an arbitrary character. Example 1. ?oo? detects wood, cool, soon Example 2. ?ee detects bee, see. |
het blocken van onderwerpen met deze wildcards is niet echt super te noemen. In 1 week zijn er al 8 (van de 100) verkeerd afgevangen.
Groupshield is laatste versie en draait op een Exchange 5.5 (op NT 4 SP6a).
Ben ik nou gek of maakt het geen bal uit welke wildcards je gebruikt. In de praktijk lijkt het er in ieder geval sterk op. Mogelijk andere ideeen om effectief bepaalde woorden in onderwerpen te filteren?
edit: modified code section
[ Voor 3% gewijzigd door k-oz op 03-09-2003 12:55 ]
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""