www.tradealliance.nl
Waarschijnlijk moet je wat instellingen veranderen in de configuratie van wingaat op de server mbt het doorsturen van bepaald netwerk verkeer. Staat vast wel wat in de helpfiles van wingaat. Weet het zelf niet precies, heb zelf alleen maar met sygate/linux/win2k routers gewerkt voor internetsharing
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
met sygate 3 kanje zelfs met al je clients tegelijk op een public server spelen 
wingate sux
RobbyNitroz
wingate sux
RobbyNitroz
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Verwijderd
Ik heb zonet de magische snelheid van 60 Kb/sec gehaald!!!
Ik kan wel op het WON komen maar alle servers zijn leeg en daarna niks meer.
We zijn weer een stapje verder.
Jouston
Ik kan wel op het WON komen maar alle servers zijn leeg en daarna niks meer.
We zijn weer een stapje verder.
Jouston
Verwijderd
Ok over dat wingate gedoe ikzelf heb hier dus ook 1 wingate server en 4 clients... Ik en mijn broertje spelen vaak half-life met en tegen mekaar
.. in het begin had ik hier dus ook problemen mee (je moet natuurlijk wel 2 officiele hl key codes hebben anders werkt het toch niet) maar na een tijdje zag ik dat 1 speler gewoon een andere poort moest nemen dan de ander want als je dit niet doet dan werkt WON niet.. Dus je doet nix bij 1 pc en bij de ander start je hl zo op: hl.exe -console -port xxxx
bij xxxx bv 1234
bij xxxx bv 1234
Verwijderd
Kan iemand misschien helpen met de instellingen voor Wingate danwel Sygate om met 3 PC's te kunnen multiplayeren met Half-life, UT, Sun?
Alleen de server kan op dit moment het WON op, de clients krijgen geen internet servers binnen.
Please help.
Alleen de server kan op dit moment het WON op, de clients krijgen geen internet servers binnen.
Please help.
Verwijderd
nutteloos offtopic on topic:
ik ben nog niet echt thuis in linux wat betreft sjit zelf opzetten enzo..
en dit zal voor de meeste een domme vraag lijken, maar kan je een linux machine gebruiken als server.. en windows machines als clients? ja dat kan..
hoe dan?, welke protocols moet je gebruiken, welke software.. technische sjit vogel ik zelf wel uit..
tnx..
ik zat nog ff te denken om toch nog iets nuttigs te melden, maar nee sorry, weet alleen dat je starcraft op battle.net niet met wingate aan de praat krijgt, en met sygate wel, omdat je die kan instellen met welke packages waar heen gaan gloof ik
ik ben nog niet echt thuis in linux wat betreft sjit zelf opzetten enzo..
en dit zal voor de meeste een domme vraag lijken, maar kan je een linux machine gebruiken als server.. en windows machines als clients? ja dat kan..
hoe dan?, welke protocols moet je gebruiken, welke software.. technische sjit vogel ik zelf wel uit..
tnx..
ik zat nog ff te denken om toch nog iets nuttigs te melden, maar nee sorry, weet alleen dat je starcraft op battle.net niet met wingate aan de praat krijgt, en met sygate wel, omdat je die kan instellen met welke packages waar heen gaan gloof ik
Verwijderd
voor hl moet je ff mijn verhaal hierboven lezen en dat probleem met die servers wat bedoelen julie daarmee ik zit nu achter een wingate client en ik kan zonder probleem kali,gamespy draaien om de servers te zien of bedoelen jullie dat niet?
Smow.. http://www.linuxrouter.org is wel een leuke pagina om eens te beginnen
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
hoi, ik had in het begin ook, met wingate, toen had ik winroute ontdekt, werkt fantastisch, je hoeft je progjes helemaal niet te configureren,. en je kunt alles gewoon in 1 keer spelen..., zelfs westwood chat, connect, het enige is wel, dat als je redalert bv wil spelen, moet je ff de port waarover redalert speelt (die ik dus niet weet) ff door schakelt, naar het ip adres van de computer waar je red alert achter speelt
weet iemand btw, de porten van westwood chat en redalert en zow?
weet iemand btw, de porten van westwood chat en redalert en zow?
Zoals ik in m'n postje onder het Sygate topic heb vermeld, is mijn advies Nat32 te gebruiken: http://www.nat32.com .
Succes.
Martijn
Succes.
Pagina: 1