Ik wil een automatisch fotoalbum maken. Zodat ik 1 bestand naar vrienden kan sturen en dat ze alleen maar een .exe hoeven te open en zo een dia-presentatie krijgen te zien van mijn vakantie oid. Is dat mogelijk.... ik heb er niets over kunnen vinden op internet. Wel een presentatie met powerpoint maar die kan je niet stand-alone maken. Zoals je dat bijvoorbeeld met een .zip of .rar kan.
Powerpoint kan je toch standalone meken met "pack & go"?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Onder "save as..." heb ik in het file-menu een optie "pack & go" staan. Die maakt een .exe van je ppt, eventueel inclusief viewer
.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Kijk hier eens naar: http://tucows.chello.nl/preview/310874.html
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
En wat gebruik je nu?Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 10:49:
tnx, er mag een slotje op.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Normaliter is dat zeker niet nodig als het is opgelost, het zakt vanzelf wel weg. MaarVerwijderd schreef op 03 september 2003 @ 10:49:
tnx, er mag een slotje op.
[google=powerpoint pack and go] en je hebt je antwoord: eerst zoeken dan vragen aubVerwijderd schreef op 03 September 2003 @ 10:33:
vertel daar eens meer over....
Als ik trouwens alleen al zoek op 'powerpoint' is de eerste hit al wat je zoekt (zoeken op 'fotoalbum' werkt ook heel aardig), zo ook trouwens zoeken buiten GoT zoeken zoals Google of www.microsoft.com/powerpoint
Dus ga ajb. eerst even zoeken en dan pas vragen stellen
En om het topic even af te maken: inderdaad; welke optie je nu? Altijd handig om even te zeggen, zodat mensen die dit topic in de search vinden het ook kunnen gebruiken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
OK, thanks. http://tucows.chello.nl/preview/310874.html dus 
Edit: en voor als dit later met de search gevonden wordt en die tucows link dood is: www.visimon.com dus.
Edit: en voor als dit later met de search gevonden wordt en die tucows link dood is: www.visimon.com dus.
offtopic:
Thanks Bram
Thanks Bram
[ Voor 53% gewijzigd door F_J_K op 03-09-2003 13:34 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()