Ik zou inzetten op de helft van de prijs van de goedkoopste winkel op het moment. Volgens kieskeurig is dat 4.800 euro (heb ff geen zin om verder te zoeken en we gaan er dus maar even van uit dat dat de goedkoopste winkel is). Ik zou dus beginnen bij 2.400, maar uiteraard eindig je wel wat hoger.
Verwijderd
gewoon 2000 pleuro zeggen en die gast gaat dan voor zorgen dat hij meer wil en kom je dus netjes uit op je laatste en hoogste niet meer dan 2400 pleuro. Handelen noemen we dat
Dat je geen garantie krijgt vind ik wel een ernstig punt om de prijs op te laten zakken hoor. Ik zou geen tv willen kopen voor 2400 euro waarvan ik weet dat ie over een paar maanden misschien wel een stuk zou kunnen gaan en dat ik dan een hele hoop aan reparatiekosten kwijt ben...
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Reparaties aan plasma's zijn over het algemeen schrikbarend duur, vooral wanneer het om componenten gaat die direct met de display zelf te maken hebben, deze moeten nl. vrijwel altijd volledig vervangen worden. You have been warned.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik denk dat je onder de 2.400 euro wel kan schudden. Diegene die het aanbiedt vindt echt wel iemand die de gok wilt wagen voor boven de 2400 euro. Ik persoonlijk zou hem gewoon niet kopen, vanwege de risico's die je loopt. Inzetten kan natuurlijk zo laag mogelijk, maar ik houd wel van een beetje realiteit.
Probeer aan de service menu code te komen.. Dan kun je zien hoeveel uren deze televisie heeft gedraait. Er gaat namelijk het gerucht dat bij bepaalde plasma modellen na 6000 uren gebruik de kleuren langzaam fletser gaan worden..
De levensduur van een plasma scherm zit rond de 40.000 uren
De levensduur van een plasma scherm zit rond de 40.000 uren
10 jaar als je 12 uur per dag slaapt.Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 13:54:
5jaar maar?
15 jaar als je 8 uren slaapt en 8 uren werkt
Pagina: 1