Wanneer DDR mobos??

Pagina: 1
Acties:

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Wanneer komen de AMD DDR moederborden uit in NL? Nog voor de kerst?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Ik hoop het wel, misschien kan je dan alvast de asus en de gigabyte kopen, maar ik heb een mailtje van abit ontvangen, en hun versie komt pas in januari uit(of later), want ze weten nog niet helemaal welk chipset ze gaan gebruiken. maar dan heb je wel de gruwelijkste moederbord. Vooral als je wilt overklokken en RAID wilt. Je kan misschien wel voor kerst aan moederborden komen, maar geheugen is nog een probleem, die komt pas in grote getallen in januari en later. Ik raad je aan koop pas in januari je nieuwe systeem, dan zijn er meerdere moederborden uit van meerdere fabrikanten, en is ddr geheugen ook een stuk goedkoper.

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
zie ook mijn ander topic over de AH pc. Ik kan haast niet wachten aangezien mijn huidige mobo besloten heeft geheugen simmetjes te gaan eten. Hij werkt nu enkel met 16 mb. Eerlijk gezegd ben ik niet echt gecharmeerd van de huidige via chip voor de athlon.. Vandaar dat ik graag wil weten wanneer de 1e mobos komen.

Iemand anders nog data?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Kijk eens naar de MSI K7 Master. Uitgerust met de AMD 760 chipset en 4 dimm sloten die maximaal 2 tot 4 DDR modules ondersteunen.
Kijk maar op:
http://www.msi.com.tw/newsrelease/data/1127_k7master.htm

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Release date in NL?

Verwijderd

geen id...
Pagina: 1