Toon posts:

VIA chipset met HP printer???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een moederbord met een VIA chipset en een HP printer werkend? Dat schijnt namelijk niet te kunnen volgens HP. Lekker handig, hè?

Verwijderd

Nou dat kan wel hoor. Ik heb een Asus Cuv4x Mobo. Daar zit ook een via chipset op. En het werkt perfect op mijn HP930c Printer. Al moet ik wel zeggen dat het usb gebeuren met de printer wel eens wat raar kan doen. Maar voor de rest niets mis mee

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ff een update. De printers gaan goed, maar het probleem is ietsje anders geworden: Het betreft de HP OfficeJets, in combinatie met een AMD processor > 350MHz en/of een VIA chipset ouder dan rev 4 onder Windows 2000 en 98SE. Dat werkt niet.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:46
AMD > 350? Dat was een foutje met win95OSR2, die wilde dan niet booten, verder geen probleem bekend.

VIA chipset rev 4 of hoger? Waar hebben ze het over? Ik zie wel iets staan op mijn chipset: CE, dat zal wel de revisie zijn, maar die is kloten. Vriend van mij heeft de CD revisie en die heeft nergens last van.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is het verhaal dat ik in grote lijnen van HP heb kunnen ontrafelen.

• erlen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2019
Het is bekend dat sommige HP printers via de USB problemen geven met een via chipset. De oplossing die HP mij gaf; "koop een parallelle kabel!" werkt wel. Voor de mensen zonder problemen, ga maar eens in full color flinke plaatjes printen.

Erik
Pagina: 1