Toon posts:

Probleem met 9800 Pro, nieuwste BIOS gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hercules 9800 Pro maar ik ben op zoek naar een nieuwe Bios en een flash Programma.
Mijn systeem zegt namelijk dat mij vga bios corrupt is nou heb ik met ati gebelt en zij zeggen dat het met een nieuwe bios over is.

Het leuke is Ati geen prog's en flashes wil mailen. kan iemand mij verder helpen.

Ik mis het gamen een klein beetje namelijk.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Uhh..? Moeten wij het voor jou uitzoeken? Wát had je zelf al uitgezocht, Tweaker?
Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door B)

Verwijderd

Topicstarter
ben al op rage3d geweest heb daar al gezocht en heb daar ook al gesproken maar daar wisten ze alleen maar iets te vertellen over en bios van 9800 naar 9800Pro.

heb via Google proberen te zoeken maar helaas ik kan niet zo goed chinees. En op de andere sites wisten ze me wel een heleboel te vertellen over hoe het moet maar niet waar de flash staat

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja heb hem al geprobeerd te flashen met die flash van 9800 naar 9800pro maar dat ging niet helemaal zoals het hoorde dus heb ik de oude bios maar weer terug gezet.

Heb ook al met hercules gebelt of zij hem wouden op sturen maar dat deden ze ook niet

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ah, het progje heb je dus allang :) Immers, anders kon je de flashmod niet uitvoeren 8)7

Maargoed, je hebt dus een BIOS'je nodig .. Wat je volgens Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eigenlijk had moeten doen eer je dit topic opende was naast het googlen óók nog searchen (met de GoT-search dus) en de FAQ raadplegen.

De GoT-search levert dit op: [search=radeon 9800 bios download]
En verder, als je gewoon in de topiclist van dit subforum had gekeken, dan was je ongetwijfeld het -= Radeon Topic - Deel 67 =- tegengekomen .. Kijk daar eens in de startpost B)

edit:
ik heb de titel even verduidelijkt naar gelang de aard van het probleem

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 03-09-2003 10:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is handig maar dat heb ik ook al gedaan en de nieuwste is daar 4008 of 8004 maar dat is mijn huidige bios

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 17:17
Ik zou je mijn bios kunnen geven aangezien ik ook een Hercules Radeon 9800 Pro _/-\o_ heb. Ik hem heb alleen al sinds dat ie uit is, dus denk niet dat de bios nieuwer is dan die van jou. Laat maar weten of je hem moet hebben...

[ Voor 3% gewijzigd door Sepiroth op 03-09-2003 10:51 ]

Verwijderd

Kijk eens op www.3dchipset.com daar staan verschillende 9800 Pro biossen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Graag, misschien is het probleem wel over met een oudere bios. Alleen het is wel nog de origi. Ik bedoel de aller aller eerste. Heb namelijk gelezen dat dat de gene is met de minste problemen.

Zou je hem kunnen mailen naar rma@plccomputers.nl

Alvast bedankt

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 17:17
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 10:55:
Graag, misschien is het probleem wel over met een oudere bios. Alleen het is wel nog de origi. Ik bedoel de aller aller eerste. Heb namelijk gelezen dat dat de gene is met de minste problemen.

Zou je hem kunnen mailen naar rma@plccomputers.nl

Alvast bedankt
Ik ben nu aan het werk. Zal kijken of ik de bios in mijn middagpauze kan kopieren en naar je doormailen. Anders wordt het vanavond voor of na m'n basketbal training ;) .

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 10:54:
Kijk eens op www.3dchipset.com daar staan verschillende 9800 Pro biossen. ;)
Dank je die uit april was nieuwer :)

Verwijderd

Topicstarter
Sepiroth schreef op 03 September 2003 @ 11:03:
[...]

Ik ben nu aan het werk. Zal kijken of ik de bios in mijn middagpauze kan kopieren en naar je doormailen. Anders wordt het vanavond voor of na m'n basketbal training ;) .
graag dan heb ik die ook nog voor als alle anderen niet lukken
Pagina: 1