Republic zuigt...

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Een paar dagen geleden ben ik aan ut spel republic gekomen ( vraag me niet hoe ).
Ik het zaakje instaleren en kijken of dat het een beetje gaaf is. Opstarten ( duurt trouwens wel ERUG lang ) ligt misschien aan mijn pc maar goed.

Je begint met het invullen van een paar vragen, leuk begin want zo bouw je de kenmerken van je eigen character op, en dan beginnen maar.
Als je in de spelwereld komt ziet het er heel erg goed uit, de huizen de stad alles ziet er gewoon prachtig uit.

Maar dan...

Na een tijdje puzzelen, en 20 keer doorlezen van de tutorial had ik een beetje door wat de bedoeling was. Je eerste missie was het zoeken van een side kick. Na een half uur proberen kwam ik erachter hoe dat dat moest. Ik die gozer benadert doormiddel van 'headhunten', een afspraak gemaakt om hem bij mijn partij te betrekken, vanaf nu vond ik het spel in een rap tempo zwaar k*t worden.

Je moet deze mensen doormiddel van praten in een soort minigame bij je partij zien te krijgen, komop dat is toch geen spel, als ik wil discusseren ga ik wel op school zitten.

Maar goed wat ik nu van jullie wil weten zijn er al mensen die verder zijn gekomen dan dit stuk, en wordt het verder wel leuker.

Michael

Geen informatie beschikbaar

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001

Bosmonster

*zucht*

Misschien al aan gedacht dat het gewoon geen spel voor jouw is? Er zijn genoeg mensen die discussies in games wel leuk vinden (RPG?)...

• Viper_4111
Ik ben een hele grote fan van RPG's, maar dit vind ik gewoon geen RPG.
Morrowind was en is nog steeds een van mijn favo games, maar dit past daar gewoon echt niet in.
Ik denk dat dit gewoon een nieuwe genre rpg is, PRPG, politie role playing game.

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
Viper_4111 schreef op 03 September 2003 @ 09:43:
Een paar dagen geleden ben ik aan ut spel republic gekomen ( vraag me niet hoe ).
Misschien dat een officiele handleiding handig zou geweest zijn?

• Viper_4111
hmz die staat er bij dus dat maakt niet uit kan um zo uitprinten

Verwijderd

nou lekker nutteloos topic weer dit.. :?

• Viper_4111
wat ik wil weten of dat het spel als je verder speelt leuker word

Verwijderd

Viper_4111 schreef op 03 September 2003 @ 10:05:
wat ik wil weten of dat het spel als je verder speelt leuker word
probeer het zou ik zeggen.

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
k snap er ook helemaal nix van... :?

• Viper_4111
dat bedoel ik

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:09
Dus omdat jij het vind tegenvallen is het meteen de naam "Spel" onwaardig? Volgens mij zegt dat meer over jou dan over het spel...

Beetje treurig topic dit.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Ik denk dat het eerder aan je eigen intelligentie ligt en kennis van engelse taal als je dit spel niet snapt. Gewoon het usual aanporrelen en dan lukt het wel....

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Topic inplaats van reply ofzo :?

Anyway, verder in het algemene draadje [rml][ PC] Republic: The Revolution[/rml] :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.