Page intentionally left blank.
Hier kan echt niemand jou mee helpen. Iedereen heeft een andere smaak qua consoles. de XBOX heeft betere graphics en de PS2 betere games. Ga zo maar door.
Als jij vind dat je de XBOX gaat nemen moet je dat vooral doen.
Je kan natuurlijk wel kijken, wat voor spellen je vriendin leuk vind. Is het bijna altijd Disney of tekenachtige spellen (Mario, Yoshi), dan is de GameCube heel erg goed.
Als jij vind dat je de XBOX gaat nemen moet je dat vooral doen.
Je kan natuurlijk wel kijken, wat voor spellen je vriendin leuk vind. Is het bijna altijd Disney of tekenachtige spellen (Mario, Yoshi), dan is de GameCube heel erg goed.
Wauw, een sig!
Ik zou voor de xbox gaan,
Makkelijk om te bouwen zodat je alle media kan afspelen zodat je hem kan gebruiken om:
mp3 te luisteren
shoutcast (muziek via internet luisteren)
Divx mpg en xvid film kijken via netwerk of van harddisk
Backup spellen zijn makkelijk aan te komen
kortom ik wil niet meer zonder mijn xbox
Makkelijk om te bouwen zodat je alle media kan afspelen zodat je hem kan gebruiken om:
mp3 te luisteren
shoutcast (muziek via internet luisteren)
Divx mpg en xvid film kijken via netwerk of van harddisk
Backup spellen zijn makkelijk aan te komen
kortom ik wil niet meer zonder mijn xbox
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
Xbox is goed en ja technologisch gezien beter dan PS2... zelf heb ik een PS2 omdat ik gek ben van de Final Fantasy reeks en Metal Gear Solid 1 & 2.
Verder vind ik zelf (maar das persoonlijk) dat de Xbox toch veel kopieen van pc games heeft of andersom.. tis niet vaak een exclusive game voor de Xbox dat zie je bij PS2 vaker.
Ook vind ik de fun factor groter bij PS2..
Ik kan geen oordeel over gamecube geven omdat ik die nooit gezien,gespeeld heb maar volgens mij is daar een beperkte hoeveelheid game voor
Verder vind ik zelf (maar das persoonlijk) dat de Xbox toch veel kopieen van pc games heeft of andersom.. tis niet vaak een exclusive game voor de Xbox dat zie je bij PS2 vaker.
Ook vind ik de fun factor groter bij PS2..
Ik kan geen oordeel over gamecube geven omdat ik die nooit gezien,gespeeld heb maar volgens mij is daar een beperkte hoeveelheid game voor
If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..
Neem die dan.Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een Xbox..
Verder heeft dit totaal geen relatie met Overige Hardware. Zulke vragen horen in principe in Spielerij - Problemen & Vragen, maar dan nog is zo'n topic hier op GoT totaal overbodig. Een Tweaker kan zo'n keuze echt wel zelf maken met behulp van reviews, specs, prijzen, ervaringen (Search..?), etc..
Overigens zou ik voor een PC gaan, maar dat ben ik.
[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 03-09-2003 09:14 ]
Dit topic is gesloten.
![]()