Zet deze maar naar 0 want die opmerking wordt in de post boven hem ook al gemaakt. (nog afgezien van de waarde van de opmerking)
Één keer -1 - overbodig erbij.
Aannames zijn fataal.
Tja, vrijdag he, rustig op het werk...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
En dat terwijl je net begonnen bentOp vrijdag 01 december 2000 12:44 schreef GaMeOvEr het volgende:
Tja, vrijdag he, rustig op het werk...
Zo, laten we dan een beetje aan team-builden doen. Dan voorkomen we toestanden en gaat niemand over de rooie. Floris heeft uiteindelijk toegegeven en klaar is het hele verhaal.
Ik denk wel dat ik als advies neerzet dat mensen niet direct moeten reageren (wat nogal vaak gebeurt). Uiteindelijk zijn de meeste wel voor rede vatbaar, wat bij Floris vandaag goed naar voren kwam.
Afkoelperiode voor een hoop en weer lekker een beetje gezappig modereren.
Nog 1 noot voor Floris, bedankt voor je reply. Ik vraag me alleen af of je wist waar die meel vandaan kwam.
Ik denk wel dat ik als advies neerzet dat mensen niet direct moeten reageren (wat nogal vaak gebeurt). Uiteindelijk zijn de meeste wel voor rede vatbaar, wat bij Floris vandaag goed naar voren kwam.
Afkoelperiode voor een hoop en weer lekker een beetje gezappig modereren.
Nog 1 noot voor Floris, bedankt voor je reply. Ik vraag me alleen af of je wist waar die meel vandaan kwam.
Deze mag van mij nog wel een zetje krijgen. 't hoeft natuurlijk niet
<font size=1>z</font>
Hoewel hij best grappig is en ik anti-George W. Bush ben heb ik hem toch maar een troll gegeven.
Hoewel hij best grappig is en ik anti-George W. Bush ben heb ik hem toch maar een troll gegeven.
Heel veel trolls zijn ook grappig, en heel veel grapjes zijn ook trolls.
Youpie (bijvoorbeeld) zou dan ook veel trolls krijgen, gok ik.
Youpie (bijvoorbeeld) zou dan ook veel trolls krijgen, gok ik.
Pagina: 1