Toon posts:

My Com-My Giga 2048 tot 8192 Kbps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit erg te twijfelen tussen het Telebyte-Open obbonement of die van My Com:

Specs:
downstream : 2048 tot 8192 Kbps*
upstream : 1024 Kbps*
maandelijkse kosten : € 79,00 voor het eerste jaar, daarna € 89,00
eenmalige aansluitkosten : € 69,00

Ik download zeer veel en geef in ruil ook veel upload en wil een goeie webserver gaan draaien voor een eigen bedrijf.

Kan ik mijn modem blijven gebruiken? Ik heb een tot pro getweakte speedtouch home modem Is die geschikt?
Krijg ik een dynamic ip adres?

En zijn er mensen hier die ervaring hebben met dit abbo??
Ik wil ze graag horen. _/-\o_

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Eigen server draaien met een upload van 1024kbps is zeker mogelijk, ik denk wel dat je moet kijken hoeveel gigabyte je mag opbruiken aan dataverkeer.

En ik weet niet wat voor bedrijf je hebt maar als je echt 99.9% zekerheid wil hebben van een goede webserver/verbinding voor de webserver. Kun je hem beter hosten op een proffesionele locatie.

maar, het is zeker mogelijk thuis te hosten, vergeet niet dat je zorgen voor een goede firewall om de server te beschermen.

Ik herken het abo van Cistron MAXX, en zelf heb ik het niet maar mijn buren zijn zeer tevreden over hun Cistron Maxx.

Ik denk dat het grootste probleem blijft, dat als de DSL verbinding wegvalt je website dus wegvalt........iets wat bij een echte hoster veel minder een probleem is omdat die meerdere verbindingen heeft..... ( als je een echte goede hoster hebt dan kunnen ze dus 100% uptime garanderen )

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
my com heeft geen data limiet en er is een zakelijke reden waarom ik ik een eigen server wil draaien en weet ook nog neit zeker of ik hem wel ga maken, de up/download snelheid is veel belangerijker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb My Giga besteld ik zal mijn mening hier plaatsen als ik de verbinding heb