Verschillende applicaties op 2 monitoren tegelijk draaien?

Pagina: 1
Acties:

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hallo,

Ik vermoed dat dit ergens wel te vinden zal zijn, en heb dat dna ook geprobeerd. Maar na een tijdje speuren heb ik het nog niet gevonden (zal wel weer op de verkeerde manier zoeken...).

Ik heb een NVidia Gforce4 Ti 4200 op een windows XP P2.66Ghz 2x512MB
Daarmee kan ik ook 2 monitoren aansluiten.
Nu heb ik pas een 2e hands monitor gekregen (gewoon een simpel 15" Target monitor) en die werkt nog wel goed.
Zowel als ik hem alleen aansluit als wanneer ik hem als 2e monitor aansluit.
Ook het 'stretchen' van schermen of het plaatsen van 2 verschillende bureaubladen is geen probleem.
Ik wel echter die laatste (oude) monitor gebruiken om tv te kijken via mijn interne TV-tuner.
Maar ik krijg het niet voor elkaar om dat programma (of elk ander programma ook eigenlijk) te 'zeggen' dat dat alleen op de 2e monitor moet starten...

Simpel gezegd dus: hoe kan ik op de ene monitor werken en op de andere tv kijken?

Thx
(en als het antwoord echt al heel vaak gegeven is volstaat een linkje ook hoor :P )

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

In de driver van je nvidia kaart kan je aangeven of een programma altijd op een bepaald monitor weergegeven moet worden. Een kwestie van de driver doorspitten een alles goed lezen, dan moet je er wel uitkomen dacht ik.

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

UltraMon kun je ook gebruiken indien je driver het niet doet zoals je wilt.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 14:44

Erikie

www.erikie.nl

bij de nieuwe detonator drivers (van nvidia) kun je gewoon instellen dat je je videokaart als dualview wilt gebruiken.. kost je een reboot, maar dan denkt windows dat je 2 aparte video kaarten hebt. et voila

traktor scratch!