Tweakers.net inlog/pwd probleem

Pagina: 1
Acties:

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoi

Ik heb een probleem met het inloggen op www.tweakers.net.
mijn username op tnet is: lucki3

Mijn naam is: Lucas Gerrijts.
Ik ben helaas mijn passwoord vergeten, ik heb al mijn mogelijke emailadress / aliassen geprobeerd die er mogelijk waren met de pwd mailer, maar het mocht niet lukken.

Waarschijnlijk heb ik een oud demon emailadres gebruikt wat nu niet meer bestaat (alhoewel de pwd mailer die ook nie pakt). Is het misschien mogelijk dat er een nieuw pwd naar mij gemailed wordt?

Het kan naar lucas at gerrijts.nl
of (preferabel) lucky at luckeh.com

bvd

iRacing Profiel

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
Je hebt een nieuw password mogen ontvangen. Je email adres was trouwens Lucki3 (at) wanadoo (punt) nl.

Veel plezier ermee :).

[ Voor 7% gewijzigd door Harm op 03-09-2003 09:42 . Reden: mailadres even 'mooi' gemaakt ]

http://twitter.com/randalpeelen

• Luckeh
  • Niet online
Ik heb een pwd ontvangen, maar deze werkt niet ?

Als ik nogmaals (mijn wanadoo email werkt gewoon) een pwd opvraag met de login naam: Lucki3 en email adres: Lucki3 at wanadoo punt nl. Zegt hij steeds: Sorry, maar die username/email combo is nonexistent.

Ik heb van het mailtje dat ik van gilex at tweakers punt net gekregen hebt de login gegevens gecopied / paste, maar dat mocht niet baten, steeds foutmelding :(

edit: Ik probeer hiermee op de T.Net frontpage in te loggen voro alle duidelijkheid :)

T.net geeft deze fout bij profile aanpassen:

Pech! Er is een beveiligingsprobleem opgetreden.

[ Voor 20% gewijzigd door Luckeh op 04-09-2003 01:44 . Reden: beetje toegevoegd ]

iRacing Profiel

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:06

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
staat bij toeval je datum compleet fout?
dan wil het cookie nog wel eens meteen expiren en heb je er dus niet heel veel aan :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Luckeh
  • Niet online
Thursday 9/4/2003

Goed dus :/

Edit: kan ik anders aan een admin het mailtje forwarden wat ik gekregen heb, zodat hij het even kan proberen? :)

[ Voor 65% gewijzigd door Luckeh op 04-09-2003 01:50 ]

iRacing Profiel

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb je nog een keer een nieuw wachtwoord gestuurd. Als die niet werkt, mag je dat mailtje wel even forwarden naar harm (at) tweakers (punt) net.

• Luckeh
  • Niet online
Hoi harm
Ik heb geen mailtje van jouw gekregen?
Ik wil die van Giles wel even forwarden anders.

iRacing Profiel

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Dat wachtwoord wat je van mijn hebt gekregen werkt nu niet meer, omdat Harm je alweer een nieuwe heeft verzonden namelijk.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lucky schreef op 06 September 2003 @ 04:39:
Hoi harm
Ik heb geen mailtje van jouw gekregen?
Ik wil die van Giles wel even forwarden anders.
Naar wel mailadres moet dat mailtje dan gestuurd gaan worden? Dan pas ik het aan, mocht dat nodig zijn.

• Luckeh
  • Niet online
lucky at luckeh.com svp.

Maar normaliter moet lucki3 at wanadoo.nl gewoon werken hoor :/

iRacing Profiel

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik heb net het mailadres gewijzigd naar lucky at luckeh.com en je daar een nieuw wachtwoord laten mailen. Hopelijk wil het nu wel. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Luckeh
  • Niet online
Jah, ik heb hem, dank jullie wel!

iRacing Profiel

Pagina: 1