http://www.xtremesystems....9&perpage=25&pagenumber=1
deze gozer is echt outstanding vet als het om modden gaat.
neem een kijkje!
deze gozer is echt outstanding vet als het om modden gaat.
neem een kijkje!
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 10:49 ]
Intentionally left blank.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Verwijderd
Verwijderd
Kan me gewoonweg niet voorstellen dat dat lekker werkt !....Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 10:07:
mwoah, bij mij is het niet veel netter. Lekker alles binnen handbereik.
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)
Dus... PICS!Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 10:07:
I love watercooling
Verwijderd
Bowman is Phase Change KING. Hij mod prommies voor xtreme leden. Zelf heeft hij een prom met 3 evaps..cpu, gpu en chipset. Uit zijn posts valt onder andere op te maken dat een Mach2 eigenlijk helemaal niet zo goed is..en ook nog eens de temp verkeerd aangeeft. Een goed gemodde Mach1 is beter. Dat soort dingen vind hij uit enzo..erg kewl.mAdRaZ0r schreef op 03 september 2003 @ 10:16:
Whaaaa... wat een troep....
Tsss, en ik maar denken dat het bij mij een troep was...
Trouwens, heeft hij daar meerdere phase-change pc's? En dan zo'n monitor... mmmzzz
En als je dan een keer je kamer "opgeruimt hebt" dan weet je nix meer te vindenVerwijderd schreef op 03 September 2003 @ 10:07:
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq