Verwijderd

Topicstarter
Pak ik net mijn Zen om wat muziek te gaan luisteren, verneem ik dat het linker kanaal overbelast klinkt, de bass is veel zwaarder en kraakt heel erg.

Het probleem zit niet in de oordopjes omdat ik al een ander paar geprobeerd heb met precies hetzelfde resultaat.

Ik heb ook al geprobeerd om het op te lossen door de eax effecten uit te schakelen, dit maakte het gekraak niets minder.

Ik vind het verder ook vreemd dat het alleen maar het linker kanaal is en ik vrees dan ook dat er iets in de DSP chip kapot is.

Verder heb ik nog het probleem dat ik mijn hd naar een 60 GB gemod heb en nu de garantie dus niet meer geldig is :'(

Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem, ik kan namelijk echt niet zonder mijn Zennetje.

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Misschien kan je een OS reset proberen. Raar probleem nog nooit van gehoord eigenlijk

En kijk anders ff op het forum van nomadness.net die is groot dus als het een bekend probleem is komt het daar waarschijnlijk voor.

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reply THRenault, ik heb het probleem opgelost door een firmware upgrade uit te voeren.

Op het forum van nomadness.net stonden trouwens wel berichten van mensen met een soortgelijk probleem.

Ook stond er bij dat het probleem normaal maar tijdelijk van aard is, wat bij mij dus niet het geval was, zelfs na twee uur wachten had ik hetzelfde probleem nog.