Toon posts:

Detonator drivers beter onder xp dan 2k?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde laatst dat als je op je systeem een geforce kaart met detonator drivers heb draaien, je het beste xp als besturingssysteem kan gebruiken.
Kan het zelfs voor de performance van je videokaart uitmaken welk besturingssyteem je hebt draaien?
Zo ja, om hoeveel procent praten we dan?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 08:27
Geloof er erg weinig van dat een geforce onder winxp langzamer of sneller zou draaien als onder win2k..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
Joep schreef op 03 September 2003 @ 00:06:
Geloof er erg weinig van dat een geforce onder winxp langzamer of sneller zou draaien als onder win2k..
Ik ook, maar ik wilde het toch ff weten.

Had trouwens al op dit forum en via google gezocht, maar ik kon niet veel info vinden.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Het ligt aan een aantal dingen.

maar simpel gezegd...Win XP is beter voor spellen enzo geschikt dan Windows 2000.....je kan best spellen op Win2k doen ( doe ik ook ) maar onder Win XP kunnen ze net wat beter draaien! Maar het verschil valt zeer mee.... het is niet alsof je op win2k alleen maar patience kan doen en op winxp allemaal 3d games. In frames geteld...misschien 3...4 frames met een spel op normale instellingen....

Wat uitmaakt of je spellen goed kan doen zijn de drivers, de DirectX versie...en dat soort dingen. En tja, 2 jaar geleden was het inderdaad wel zo dat spellen op win2k wat problemen konden geven maar tegenwoordig is DirectX zo volwassen dat zulke kinderziektes er wel uit zijn!

Oftewel niets om je zorgen over te maken, de Xbox draait niets voor niets win2k ( maar dan wel een speciale versie daarvan )

[ Voor 22% gewijzigd door swampy op 03-09-2003 00:11 ]

There is no place like ::1