Toon posts:

Pushing it to the MAX!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn 1300 Duron overklokken tot de max, hij draait nu met 49/50/51 graden op 100MHZ FSB.
Hoever kan ik gaan zonder risico? kan 120?

Dank jullie wel,

Danny

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

welkom op GoT
lees .. Dit graag lezen eer je post :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Die-Hard Overclocking & Cooling <-- daar hadtie gemoeten
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) <-- en dat zou ik ff lezen als ik jou was

En alsnog een slotje, das wel jammer, maar vooral met de FAQ komt je wel een eindje

Verwijderd

Hier is maar 1 antwoord op
proberen
en 120 gaat niet lukken trouwens denk ik :p

Verwijderd

Ik denk niet dat je met die core bijster ver komt, zeker niet gezien het type moederborden wat er toen bij zat (je PCI en AGP snelheid bewegen mee). Misschien dan stabieler om "gelijk" door te pushen naar 133, maar dan moet je geheugen dat ook aankunnen.

Verder: Overklokken is niet vragen. Overklokken is zélf prutsen. Da's net zoiets als vragen:

kan iemand ff een savegame sturen van de laatste missie Warcraft 3? Bij voorkeur met nog één vijandje in leven, zodat ik dat zelf kan doen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Als je net onder Processors, Moederborden en Geheugen (PMG) kijkt in de subforum lijst, zie je Die Hard Overclocking & Cooling (DOC) staan. Dat is waar je moet wezen voor een vraag als dit.

En net zoals bij PMG staat er in DOC een FAQ bovenaan de topics. Daar staat in dit geval een antwoord op jouw exacte vraag

Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

Voortaan dus eerst goed nadenken en uitzoeken en dan pas posten- dat stond overigens ook in de GoT Huisregels waar je je bij het aanmelden accoord én bekend mee verklaarde :z
Daar staat ook e.e.a. in over de topictitel- het kan ook geen kwaad daar ff naar te kijken

/verkeerde subforum/FAQ - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.