Toon posts:

Keyaccess en geen pagina's weergeven en outlook mail lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Bij een maat van me heb ik onlangs Windows XP professional geinstalleerd. Alle instellingen in de inbelverbinding, zoals nummer, automatisch IP, SMTP en POP3 server heb ik juist ingesteld. Ook de wizard voor internet verbinding heb ik alle instellingen nagelopen die gelden voor in kunnen bellen met Keyaccess. Ik heb deze instellingen gedaan in Windows 98; resultaat:werkend!

Later geupgrade naar Windows 2000; resultaat: werkend!!

Later geupgrade naar XP Prof NL; resultaat: computer logt in op server, inlognaam en wachtwoord zijn goed. Firewall staat uit. Melding van explorer: kan pagina niet weergeven :( Outlook kan de pop3 en SMPT server niet vinden :(

Weet iemand wat ik in windows nu nog kan instellen?

Die kl**tviolen van de helpdesk van Keyaccess weten het ook niet en verwijzen ons door naar Microsoft Amsterdam! Dus help...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 22:59 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:58:

Die kl**tviolen van de helpdesk van Keyaccess weten het ook niet en verwijzen ons door naar Microsoft Amsterdam! Dus help...
Rustig aan he ;)

Doe eens een ipconfig /all [enter] in een dos-box, en geef de output hier ?

Ik verwacht namelijk dat je dns servers niet helemaal goed staan. Kun je overigens ook testen door te surfen naar: http://213.239.154.35

Verwijderd

Topicstarter
Op het gegevensblad van mijn maat staan geen DNS gegevens. Ik heb wel moeilijke namen doorgekregen met castel er in. Maar ik herinner me dat ik in Windows 3.11/95 namen als DNS servers in kan voeren. In Windows XP kan ik alleen maar IP nummers van de servers invoeren! Ik kan de IP nrs. niet achterhalen, helaas. Dit zijn de gegevens:

Primary nameserver (DNS): ns1.castel.nl
Secondary nameserver (DNS): ns2.castel.nl

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 23:08 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 23:06:
Op het gegevensblad van mijn maat staan geen DNS gegevens. Ik heb wel moeilijke namen doorgekregen met castel er in. Maar ik herinner me dat ik in Windows 3.11/95 namen als DNS servers in kan voeren. In Windows XP kan ik alleen maar IP nummers van de servers invoeren! Ik kan de IP nrs. niet achterhalen, helaas.
Klopt, stel handmatig eens een van deze in:

131.155.2.3
131.155.2.7
195.64.68.28
195.64.65.25

En werkt het surfen naar http://213.239.154.35 wel?

Verwijderd

Topicstarter
Moet dat nog gaan uitvissen bij mijn maat. In elk geval hartelijk bedankt!!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, al deze IP nummers hebben we geprobeerd. Zelfs de firewall staat nu uit en we krijgen weer dezelfde meldingen als eerder genoemd. Er komt geen internetsignaal binnen!
Wie heeft een andere oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Is er in Windows XP Professional nog een ander stuk software, of eventuele updates die ervoor zorgen dat de telefoonverbinding niet werkt? Bij mij op ADSL gaat ie als een trein. De inbelverbinding logt slechts alleen maar in.
Pagina: 1