Albert Hein pc part2

Pagina: 1
Acties:

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring mee? Is het wat of niet?

Mijn pc heeft gisteren gezelli het mobo en 128mb ram doorlaten fikken:( .
Dus word het tijd voor een nieuwe. Echter geen zin& tijd om zelf te bouwen. Dus Kopen dan maar.

Na ff rondgeneust tehebben blijkt die pc van ah toch wel erg goedkoop te zijn. Maar hoe zijn de praktijk ervaringen?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Niemand een appie pc van dichtbij (open)gezien?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Het is een top-pc als je niet te veel wilt uitbreiden. Je hebt nl. 2 vrije PCI-sloten.
Ze gebruiken een mini-ATX moederbord.

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:26
Albert Heijn blijft een supermarkt.
Hoe je het went of keert het blijft een supermarkt. En van een PC hebben ze GEEN (voor de duidelijkheid: GEEN ) kaas :) gegeten.
Als er in de toekomst iets mee aan de hand is, is het veel lastiger met hun zaken doen dan met de computerboer bij je in de buurt.
Geef liever 100/200 piek meer uit en regel een vergelijkbare PC ergens anders en zorg dat de service in orde is. Dat blijft belangrijk.

Ik denk trouwens dat wanneer je het zelf doet (o.k., daar heb je geen zin in, maar toch) dat je op zijn minst goedkoper uit bent. Of voor het zelfde geld meer kwaliteit krijgt.

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

Ja, inderdaad... die 1GHz Athlon van hunnie is zeker niet slecht voor die prijs. (128MB, GeForce2MX 32MB, 30GB HD, 17" monitor etc.)

Maar toen ik eergisteren de AH bij mij in de buurt binnenstapte stond i.p.v. dat ding ineens een rete-trage IBM (celly633, 64MB, kut grafische kaart 15" monitor etc.) voor 150,- duurder!?!?!?

Ja, AH let ook op de kleintjes onder de PC's |:(

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
En reply niet na een uur om je draad omhoog te krijgen!
Wacht gewoon even een dagje ofzo

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50
een huisgenoot van me heeft een tijdje terug de ALdi pc gekocht.. :(
Ding geeft nu al problemen. Fan op de proc is gewoon bagger...maakt een teringherrie en koelt amper...geheugen is half verrot en hd is supertraaaaaag.
Nee, laat die superemarkten het maar groenten en fruit houden. Ik koop mijn pc dan liever bij iemand waar je hem zelf kan samenstellen en waar je ook nog wat service krijgt!

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• llevering
  • Laatst online: 19-08 13:56
Ik heb het ding nog niet open gezien, maar het is best leuk 3d score: 5964. Het modem is een AMR of een CNR dus dat is een nadeel. Monitor vond ik ook niet slecht.

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Op vrijdag 01 december 2000 14:21 schreef QuarK het volgende:
En reply niet na een uur om je draad omhoog te krijgen!
Wacht gewoon even een dagje ofzo
Ik poste vanaf school. Want thuis deed de pc het niet. Daarom hoopte ik op een snel antwoord.

Gelukkig doet ie het thuis weer een beetje. Alleen met slechts 16mb ram (aangezien mijn mooie 128mb Kingston dood is)

In elk geval bedankt voor de reacties.
Hdd traag? Was ik al bang voor zal wel zo`n udma33 5400 rpm zijn.
2 vrije pci sloten? das niet erg. toch een externe modem enzo.

Nog meer ervaringen iemand?

Hoeveel watt is de voeding?

Verwijderd

Deze PC is nog leverbaar tot einde van de maand. De garantie wordt verzorgd door Fujitsu-Siemens zelf. Waarvan 1 jaar on-site. Geen slechte koop. Alleen weinig uitbreidingsruimte.

We hebben er al een hoop van verkocht ;)

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Welk merk mobo is het?
en is er ruimte genoeg om er een normaal mobo in te hangen?

Thanx

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
Op vrijdag 01 december 2000 14:19 schreef chaos666 het volgende:
Ja, inderdaad... die 1GHz Athlon van hunnie is zeker niet slecht voor die prijs. (128MB, GeForce2MX 32MB, 30GB HD, 17" monitor etc.)

Maar toen ik eergisteren de AH bij mij in de buurt binnenstapte stond i.p.v. dat ding ineens een rete-trage IBM (celly633, 64MB, kut grafische kaart 15" monitor etc.) voor 150,- duurder!?!?!?

Ja, AH let ook op de kleintjes onder de PC's |:(
Dat was met een zo'n LCD scherm en de PC zelf zat in de voet. Een soort PC/laptop ding :?

Flickr

Pagina: 1