Toon posts:

van querty naar azerty

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb xp geherinstalleerd omdat hij crashte en zo, mr nu staat m'n klavier in querty :? heb de landinstellingen al verandert, bij toetsenbord ook, gezocht in de help, maar absoluut NIKS gevonden...weet iemand hoe ik het weer in azerty krijg? alvast bedankt, want het is om zot van te komen, alles moeten zoeken op je klavier :(
thx

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Okee, just checking:
Waarop heb je je toetsenbordinstellingen
edit:
EN landcodes uiteraard
gezet?

btw... why the f*ck heb je een azerty-'klavier' :?

[ Voor 18% gewijzigd door WFvN op 02-09-2003 22:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
euhm, bij je toetsenbord instellingen kan je dat niet veranderen (stond in m'n post ook al)
en ik heb azerty omdat iedereen dat heeft...maar weet er iemand hoe ik dat nu kan veranderen??
thx

Verwijderd

Start, settings, control panel, regional and language options, languages tab, detail, gooi daar het us keyboard weg, zodat er alleen nog maar dat belgische ding staat.

Verwijderd

het moet bij de landinstellingen, niet bij het toetsenbord

/ en te laat

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 22:47 ]

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:46:
euhm, bij je toetsenbord instellingen kan je dat niet veranderen (stond in m'n post ook al)
en ik heb azerty omdat iedereen dat heeft...maar weet er iemand hoe ik dat nu kan veranderen??
thx
Ierdereen?? Als ik Us international in stel heb ik qwerty hoor. Dus dat zal wel mee vallen. In europa misschien.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:41:
hey,

ik heb xp geherinstalleerd omdat hij crashte en zo, mr nu staat m'n klavier in querty :? heb de landinstellingen al verandert, bij toetsenbord ook, gezocht in de help, maar absoluut NIKS gevonden...weet iemand hoe ik het weer in azerty krijg? alvast bedankt, want het is om zot van te komen, alles moeten zoeken op je klavier :(
thx
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:46:
thx
Niet om lullig te doen maar in Nederland is het meest gebruikte 'klavier' dus echt wel QWERTY en geen AZERTY. Mogelijk in België anders?
edit:
|:( querty |:(

Maareh.... je toetsenbordindeling kan je wel degelijk veranderen hoor! Hoe wil je anders in hemelsnaam een ander type toetsenbord aan kunnen sluiten. En dat je het al in je post hebt staan? Ik zie het niet hoor!!!

[ Voor 9% gewijzigd door WFvN op 02-09-2003 22:56 ]

Verwijderd

<niet geheel ontopic>
België heeft inderdaad de slechte invloed van Frankrijk overgenomen en ze gebruiken daar Azerty.

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In Nederland is qWerty normaal. (US of UK indeling) onze lieve zuiderbuurtjes hebben Azerty.

Firmpete on Aerie Peak

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Ik zou niet een kunnen typen op azerty ik heb het geleerd op qwerty. Oostenrijk heeft iig ook azerty.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

momania

iPhone 30! Bam!

Bij landinstellingen dus, onder het tabje 'talen' -> knopje 'details'

en daar de juiste kiezen.

Simple as that :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.