Ik heb xbox media player, divx's kijken lukt prima. Maar nu wil ik tijdens het spelen van de film ook de ondertiteling zien die ergens op de HD zit, of soms op de CD zelf. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Als ik weer terug ga naar My Videos als de film speelt, krijg ik alleen videobestanden te zien?
Voor Zulke dingen moet je zowieso zijn in Het Grote XBOX Topic deel 5 en daarbij hoop ik voor je dat je de DVD van die DivX film ook origineel hebt dan. Zoniet, ga dan eerst de FAQ even lezen.
Tsja, ik heb begrepen dat het niet gewaardeerd wordt om over illegale zaken te praten in deze fora. Echter is mij nou nog niet duidelijk of het plaatsen van een modchip en daar backups van je legaal gekochte dvd's mee af te spelen met de xbox media player die de TS gebruikt nu wel of niet onder illegaal valt.
Ik weet in ieder geval wel een engelstalig forum die speciaal is voor mensen met een gemodde xbox, die daar van alles en nog wat mee doen. Ik weet niet of het toegestaan is die link in ieder geval te melden. Als dit toegestaan is zal ik dat eventueel doen, maar voorlopig laat ik dat nog maar even.
Het grote X-Box topic is inderdaad misschien een goede plek om dit soort dingen te proberen.
Ik weet in ieder geval wel een engelstalig forum die speciaal is voor mensen met een gemodde xbox, die daar van alles en nog wat mee doen. Ik weet niet of het toegestaan is die link in ieder geval te melden. Als dit toegestaan is zal ik dat eventueel doen, maar voorlopig laat ik dat nog maar even.
Het grote X-Box topic is inderdaad misschien een goede plek om dit soort dingen te proberen.
[ Voor 4% gewijzigd door MrScratch op 02-09-2003 22:41 ]
Look behind you! A three headed monkey!
Dan vraag ik me toch af wat het nut is van back-ups van je DVDs op je XBOX plaatsen is. Dat geloof je toch zelf ook niet!
Het gaat er niet zo zeer om of het ombouwen nou wel/niet legaal is, maar we willen het er hier gewoon niet over hebben. Maar als dit toegelaten wordt, dan is de stap naar backup games ook maar heel klein. Been there, done that... Is al veel te veel op het forum geweest...
Er is genoeg te vinden over het ombouwen en proggies waar jij het over hebt. Zoek een readme.txt erbij ofzo
Er is genoeg te vinden over het ombouwen en proggies waar jij het over hebt. Zoek een readme.txt erbij ofzo
[ Voor 18% gewijzigd door Neejoh op 02-09-2003 22:46 ]
Zet de ontertitling en de film in dezelfde dir en geef de film en de ondertilteling dezelfde naam.(Behalve de extensie natuurlijk|!)
En zet dan in de opties van XBMP de opties van de ondertiteling aan.
Zo zal het moeten werken dacht ik.
En zet dan in de opties van XBMP de opties van de ondertiteling aan.
Zo zal het moeten werken dacht ik.
Is dit tegen mij bedoeld? Voor het geval dat, dan maar even reageren. Omdat jij het nut niet ziet, is het nut ook niet aanwezig voor een ander? Ik Kan diverse nutten verzinnen voor een divx-kopie van mijn dvd.Dan vraag ik me toch af wat het nut is van back-ups van je DVDs op je XBOX plaatsen is. Dat geloof je toch zelf ook niet!
Maar goed, ik begrijp dat het niet gewenst is hier verder over te spreken dus de TS moet zijn licht maar eens opsteken in een forum waar dat wel kan binnen de "xbox scene". Gebruik daarvoor maar even google en de voorgaande zin.
Look behind you! A three headed monkey!
Als je de het beleid van Spielerij had gelezen had je geweten dat we dit niet weten en de reden waarom.
Dus ook niet in het Xbox topic!
Dus ook niet in het Xbox topic!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()