Vandaag een "nieuw" systeempje in elkaar gezet.
Config:
Asus A7V (BIOS 1011)
1 GB RAM (133Mhz), 1x 512, 2x 256.
AMD Thunderbird 1Ghz
ASUS V7100 Combo Deluxe
Realtek 8139 100Mbit WOL
Maxtor 40GB 7200 rpm UDMA 100 (op Promise IDE)
Aopen 56x CD-ROM (op Pri IDE)
FDD 1.44MB
Het probleem is, dat wanneer ik de setup CD van Windows 2003 Enterprise Edition erin doe (zowel legaal als geleechde versie) blijft deze hangen bij "Setup is Starting Windows".
Heb alle overbodige hardware (FDD, NIC, verschillende repen geheugen) er al eens uitgehaald en gekeken wat dat deed. Maar helaas maakte dat geen verschil.
Bios is de laatste versie voor zover ik weet.
Al eens een bios reset gedaan, hele HDD leeg gemaakt in andere pc (daar deed ie het prima in!).
IDE kabels al vervangen.
Ander OS geprobeerd (Win2k (pro & advanced server), WinXP Pro) maar wilde ook niet.
Win98 Fdisk wilde wel partities aanmaken. Installeren heb ik niet geprobeerd omdat ik die niet op mijn systeem wil. D'r moet Win2k3 Enterprise Edition op.
What could it be???
Config:
Asus A7V (BIOS 1011)
1 GB RAM (133Mhz), 1x 512, 2x 256.
AMD Thunderbird 1Ghz
ASUS V7100 Combo Deluxe
Realtek 8139 100Mbit WOL
Maxtor 40GB 7200 rpm UDMA 100 (op Promise IDE)
Aopen 56x CD-ROM (op Pri IDE)
FDD 1.44MB
Het probleem is, dat wanneer ik de setup CD van Windows 2003 Enterprise Edition erin doe (zowel legaal als geleechde versie) blijft deze hangen bij "Setup is Starting Windows".
Heb alle overbodige hardware (FDD, NIC, verschillende repen geheugen) er al eens uitgehaald en gekeken wat dat deed. Maar helaas maakte dat geen verschil.
Bios is de laatste versie voor zover ik weet.
Al eens een bios reset gedaan, hele HDD leeg gemaakt in andere pc (daar deed ie het prima in!).
IDE kabels al vervangen.
Ander OS geprobeerd (Win2k (pro & advanced server), WinXP Pro) maar wilde ook niet.
Win98 Fdisk wilde wel partities aanmaken. Installeren heb ik niet geprobeerd omdat ik die niet op mijn systeem wil. D'r moet Win2k3 Enterprise Edition op.
What could it be???