er was eens een lief chieftec kastje. die wilde gemod worden. helaas is deze kast niet van mij maar van een maat van me. het was/is een dure kast dus we [hij]wilde er niet zelf in gaan zagen. totdat ik op een mooie dag een watersnijzaak tegen kwam die voor 10 Euro wel 2 meter in de kast wou snijden. alleen moest daar wel een autocad tekening voor zijn. [met het ontwerp].
blablabla... dat was het mooie verhaaltje.
wat ik dus eigenlijk wil is een ontwerp van het zijpaneel van een chieftec dragon kast. het moet in een autocad bestand staan. WE hebben al ge"googled" en de search gebruikt maar konden nix tot nog minder vinden. nu was mijn vraagje dus of iemand niet toevallig een [paar] van die tekeningen had, zodat we beetje kunnen kijken wat nou leuk is om in een kast te zagen.
Amen!!
blablabla... dat was het mooie verhaaltje.
wat ik dus eigenlijk wil is een ontwerp van het zijpaneel van een chieftec dragon kast. het moet in een autocad bestand staan. WE hebben al ge"googled" en de search gebruikt maar konden nix tot nog minder vinden. nu was mijn vraagje dus of iemand niet toevallig een [paar] van die tekeningen had, zodat we beetje kunnen kijken wat nou leuk is om in een kast te zagen.
Amen!!