[XP] Nieuwe hardware gevonden blijft terugkomen

Pagina: 1
Acties:

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:19

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Elke keer als ik mijn computer aanzet verschijnt na het inloggen de melding: nieuwe hardware gevonden. Een printer. Ik heb helemaal geen nieuwe printer en de printer die ik heb werkt nog steeds.
Ik probeer dus alle stappen te doorlopen maar hij vind geen drivers en ik kan dus niet verder komen. Onderaan kan ik aanvinken of ik die melding nog een keer wil krijgen maar wat ik doe, elke keer blijft de melding terugkomen.

Uit pure ellende heb ik de printerdrivers (lexmark Z11) verwijderd, de printer losgekoppeld en zelfs de par. poort verwijderd. Maar nog steeds blijft die kolere melding terugkomen.

Op internet werd me aangeraden om in het register ltpenum op te zoeken en te verwijderen maar dat mocht ook niet helpen.

Iemand nog een idee?

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Als je hem gewoon als onbekend apparaat aanmaakt dan krijg je hem als t goed is toch niet meer terug.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:19

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Ik weet niet hoe ik hem als onbekend apparaat zou moeten installeren, ik heb al wel geprobeert om een willekeurige printerdriver te installeren maar dan geeft hij aan dat die driver niet geschikt is en dan gaat hij verder met zoeken naar nieuwe hardware en komt opnieuw met de "printer"