Ik heb hier al een aantal topics over gelezen, deze stopten echter bij het probleem dat de telefoon de PC niet kon vinden of andersom. Mijn probleem hier is van een andere aard:
Er staan foto's op de telefoon die ik graag naar PC wil zenden.
Ik selecteer de foto en dan Opties - Zenden - Via bluetooth.
Hij vindt dan een B091H1 'netwerk' en deze selecteer ik.
Dan krijg ik op m'n PC een nieuw schermpje, waarin Device Address (lijkt er veel op een MAC adres, misschien is het het ook wel) staat en om een Passkey wordt gevraagd met een timeout van 20 seconden oid.
Als ik een passkey (stel: 1234) invul, krijg ik daarna ook op de telefoon een invulveld voor een 'Wachtwoord voor B091H1. Dit zal niet hetzelfde zijn als de passkey vermoed ik, maar toch geprobeerd. Als ik daar dezelfde invul als op de PC, krijg ik een foutmelding dat de verbinding niet gevonden wordt.
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met die passkey en wachtwoord?
Er staan foto's op de telefoon die ik graag naar PC wil zenden.
Ik selecteer de foto en dan Opties - Zenden - Via bluetooth.
Hij vindt dan een B091H1 'netwerk' en deze selecteer ik.
Dan krijg ik op m'n PC een nieuw schermpje, waarin Device Address (lijkt er veel op een MAC adres, misschien is het het ook wel) staat en om een Passkey wordt gevraagd met een timeout van 20 seconden oid.
Als ik een passkey (stel: 1234) invul, krijg ik daarna ook op de telefoon een invulveld voor een 'Wachtwoord voor B091H1. Dit zal niet hetzelfde zijn als de passkey vermoed ik, maar toch geprobeerd. Als ik daar dezelfde invul als op de PC, krijg ik een foutmelding dat de verbinding niet gevonden wordt.
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met die passkey en wachtwoord?
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.