Nu iets heel raars. Wou vanavond mn tvout proberen dus alles aansluiten heb ik zwart wit beeld. Nou voor TV out is dat een bekend probleem dus ik wil de settings een beetje tweaken, kan niet want er zijn geen mogelijkheden.
Wat doe je dan? Juist eerst ff de nieuwste drivers downloaden. Dat gedaan, oude geuninstalled en vervolgens de nieuwe erop. Nu wil hij dus die nieuwe drivers niet installeren.
Setup kon instal niet voltooien; probeer de weergave adapter in te stellen met een standaard stuurprogramma alvorens setup uit te voeren.
Met geen mogelijkheid kan IK er nu nieuwe oudere of de meegeleverde drivers van de cd installeren!!
Wat moet ik nu doen?
Wat doe je dan? Juist eerst ff de nieuwste drivers downloaden. Dat gedaan, oude geuninstalled en vervolgens de nieuwe erop. Nu wil hij dus die nieuwe drivers niet installeren.
Setup kon instal niet voltooien; probeer de weergave adapter in te stellen met een standaard stuurprogramma alvorens setup uit te voeren.
Met geen mogelijkheid kan IK er nu nieuwe oudere of de meegeleverde drivers van de cd installeren!!
Wat moet ik nu doen?
edit:
Draai hier WinXP en probleem is anders dan andere topic dat er nu loopt
Draai hier WinXP en probleem is anders dan andere topic dat er nu loopt
[ Voor 7% gewijzigd door --JvL-- op 02-09-2003 21:17 ]
Don't dream your life, live your dream.