Toch maar even posten dan...
Was opzoek naar mini-mini processor's a la die in een pda / smartphone zitten, na veelvuldig gebruik van google schijnt Intel zulke dingen te maken onder de naam PXA26x. Volgens dit artikel op tweakers zouden ze Q2 van dit jaar op de markt komen.
(de 263 versie iig).
Verder zouden ze 'pin enabled' zijn o.i.d. zodat het gemakkelijker zou zijn voor fabrikanten om er 'mini-moederbords' voor te maken. Over geschikte moederbords heb ik dus al helemaal niks gevonden.
Iemand die hier meer info over heeft?
Intel site PXA26x
Google is gebruikt evenals de GoT search welke niks opleverde.
Als ik dit verkeerd heb gepost of wat dan ook, mijn excuses
Was opzoek naar mini-mini processor's a la die in een pda / smartphone zitten, na veelvuldig gebruik van google schijnt Intel zulke dingen te maken onder de naam PXA26x. Volgens dit artikel op tweakers zouden ze Q2 van dit jaar op de markt komen.
(de 263 versie iig).
Echter ik kan helemaal geen bedrijven/zaken/winkels vinden die ze verkopen?De PXA260 en PXA263-processors zijn op het moment verkrijgbaar in testhoeveelheden en in het tweede kwartaal van 2003 zullen de processors in massaproductie gaan.
Verder zouden ze 'pin enabled' zijn o.i.d. zodat het gemakkelijker zou zijn voor fabrikanten om er 'mini-moederbords' voor te maken. Over geschikte moederbords heb ik dus al helemaal niks gevonden.
Iemand die hier meer info over heeft?
Intel site PXA26x
Google is gebruikt evenals de GoT search welke niks opleverde.
Als ik dit verkeerd heb gepost of wat dan ook, mijn excuses