Toon posts:

[Intel PXA26x] Onduidelijkheden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toch maar even posten dan...

Was opzoek naar mini-mini processor's a la die in een pda / smartphone zitten, na veelvuldig gebruik van google schijnt Intel zulke dingen te maken onder de naam PXA26x. Volgens dit artikel op tweakers zouden ze Q2 van dit jaar op de markt komen.
(de 263 versie iig).
De PXA260 en PXA263-processors zijn op het moment verkrijgbaar in testhoeveelheden en in het tweede kwartaal van 2003 zullen de processors in massaproductie gaan.
Echter ik kan helemaal geen bedrijven/zaken/winkels vinden die ze verkopen?

Verder zouden ze 'pin enabled' zijn o.i.d. zodat het gemakkelijker zou zijn voor fabrikanten om er 'mini-moederbords' voor te maken. Over geschikte moederbords heb ik dus al helemaal niks gevonden.

Iemand die hier meer info over heeft?

Intel site PXA26x

Google is gebruikt evenals de GoT search welke niks opleverde.
Als ik dit verkeerd heb gepost of wat dan ook, mijn excuses :)

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-08 18:31

koekjah

Luctor et emergo

Ehm, ik zou ook niet 1,2,3 een bedrijf weten nee.. waar heb je hem precies voor nodig dan ?

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Dit soort stukken silicium worden vaak per 1000 tal verkocht aan een ieder die intresse heeft. Maar omdat ze geen andere toepassing hebben dan enkel ingebouwd te worden, zal je denk ik ook geen bedrijf vinden die ze los verkoopt zoals bij normale CPU's.

Je zou wel kunnen kijken of je een engineering-sample kunt krijgen. Sommige fabrikanten zijn heel aardig en sturen je zo een gratis exemplaar, maar anderen doet het simpel weg niet. Dan zit er niets anders op dan een development-kit voor zo'n cpu aan te schaffen, waar natuurlijk wel weer allerlei tools en hardware bij zit.

Senile! Senile Oekaki