Toon posts:

Te hoge temp.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, mensen!

Ik heb net en watercooling systeem gekocht, om van die herrie af te komen van die misselijke fan's. :r Ik draai op een Asus A7v8x MB, met een 1200 Mhz (amd) proc. Sinds de installatie van de water cooling (Recom Coolriver) is de temp. van mn proc al snel 50 graden :( . Das wel erg warm als de kast slechts 23 graden is.... Wat gaat er mis? Gaat er iets mis? Is een groter water-reservoir een optie? Of moet de actieve koeling harder??

Verwijderd

50 graden lijkt me een vrij nette temp met dat setje en die proc.. Voor dat geld hoef je iig geen lage temps te verwachten.

Misschien had je wat meer moeten lezen voordat je het kocht. Had je meteen ff de search kunnen gebruiken ;)

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

De temps zijn heel normaal voor dat setje, het gaat er meer om dat je waterkoeling hebt dan om de prestaties.
Grotere radiator zal veel helpen denk ik :)
Maar eigenlijk krijg je pas veel winst met radiator en betere blokjes. en als je toch bezig bent gelijk de slangdiameter omhoog. dan heb je je pompje over :*

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie Fewture en Oxigun hierboven, en aanvullend: Zo start je niet een topic in DOC, of waar dan ook op GoT. Enig vooronderzoek cq. kennis cq. search-gebruik wordt zeer gewaardeerd hier. Als je aan waterkoeling begint, dan is er veel over te leren, aangezien het anders werkt dan normale luchtkoeling. Zoals gezegd: er is niks mis mee, verwacht geen wonderen wat betreft temps van een standaardset. Maar vooral stilte. Topic gaat op slot wegens faq / zoekwerk.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.